پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دیدار برگشت سرخپوشان گفت: پرسپولیس در بازی برگشت کار خیلی سختی دارد و رفتار هواداران این تیم نیز در این بازی اهمیت دارد چه برسد به بازیکنان!

رفتار هواداران پرسپولیس در بازی برگشت اهمیت زیادی دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص باخت یک برصفر پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس با توجه به موجودی خود عملکرد خوبی در خانه حریف داشت. اگر این تیم مهره های بیشتری داشت می توانست با تغییر در ترکیب تیم گل هم بزند. اما مهره کافی نداشت تا ضربه نهایی را به الدحیل بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرده است را می تواند در بازی برگشت جبران کند. پرسپولیس باید کمترین اشتباه را در خطوط سه گانه خود داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نقش سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: تجربه برانکو ایوانکوویچ در بازی های آسیایی بالاست و همین موضوع می تواند به کمک این تیم بیاید.

وی به نقاط قوت الدحیل قطر اشاره و تصریح کرد: آنها در خط هافبک و حمله خود بازیکنان خیلی خوبی دارند. برای بردن الدحیل باید برنامه ریزی دقیق انجام شود. به نظرم در این بازی نحوه تشویق تماشاگران هم اهمیت دارد. آنها نباید جریان کاذبی را روی سکوها ایجاد کنند که بازیکنان پرسپولیس همچون بازیکنان استقلال در بازی با السد اسیر اتمسفر آزادی شوند.

این پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اتفاقی که در دیدار آبی های تهران با السد قطر رخ داد گفت: استقلالی ها بعد از اینکه گل اول را مقابل السد خوردند اسیر حاشیه های روی سکوها شدند و سردرگمی پیدا کردند.

ذوالفقارنسب درباره احتمال حضور نماینده ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار بسیار سختی است. اینکه پرسپولیسی ها خودشان را در بازی برگشت برنده بدانند کاملا اشتباه است. الدحیل بدون شک مدعی قهرمانی است و یک لحظه غفلت در مقابل این تیم می تواند بهای سنگینی داشته باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.