مربی تیم ملی وزنه برداری می‌گوید: «کیانوش رستمی به راحتی می‌توانست مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا را بگیرد.»

خورشیدی فر: رستمی به راحتی با انتخاب وزنه‌های سبک‌تر مدال نقره می‌گرفت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کیانوش رستمی با خودخواهی اش به راحتی مدال نقره دسته ۹۴ کیلوی بازی‌ها را از دست داد. مدالی که خیلی‌ها معتقدند در چنگش بود و به راحتی می‌توانست مال خودش کند، اما نکرد. اکبر خورشیدی‌فر مربی تیم ملی وزنه برداری می‌گوید: «کیانوش رستمی به راحتی می‌توانست مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا را بگیرد.» 
طبق نظر رئیس فدراسیون و شورای عالی فنی، رستمی مثل قبل تمریناتش را انفرادی انجام داد و روز مسابقه هم تنهایی وزنه گرفت و کادر فنی تیم ملی هم به سهراب مرادی دیگر ملی‌پوش کمک می‌کردند. رستمی که بامرادی رقابت داشت به راحتی با انتخاب وزنه‌های سبک‌تر مدال نقره می‌گرفت ولی این‌طور نشد و نقره به وزنه‌بردار قطری رسید.»
او به نتایج ملی‌پوشان و حذف چهار ملی‌پوش هم اشاره می‌کند: «سهراب مرادی، بهداد سلیمی، سعید علی‌حسینی و علی هاشمی نمایش خیلی خوبی داشتند. مرادی مزد زحماتش را در این سال‌ها گرفت و بهترین وزنه‌بردار ایران در جاکارتا بود. او حتی حالا هم بدون حاشیه خودش را برای رقابت‌های جهانی ترکمنستان آماده می‌کند. سلیمی با اینکه در اردوها، سختی زیادی کشیده با مدال طلای این بازی‌ها مزد زحماتش را گرفت. از اینکه سلیمی در اوج کنار رفت خیلی خوشحال هستم. علی‌حسینی و هاشمی هم با غیرت وزنه زدند و به حق‌شان رسیدند، اما ما هنوز از حذف سه وزنه‌بردار دیگر بهت زده‌ایم. 
مجید عسگری روحیه خوبی نداشت. علی مکوندی که اولین حضورش را در بازی‌های آسیایی تجربه می‌کرد زمانی که روی تخته رفت به خاطر اینکه جو مسابقات او را گرفته بود، انتظارات را برآورده نکرد. محمدرضا براری هم به خاطر بیماری سه بار وزنه انتخابی را بالا نبرد که برای ما هم جای سؤال است، چرا اولین وزنه را نزد؟ در حالی که وزنه‌های خیلی سنگین‌تری را در تمرینات زده بود.»
او گمانه‌زنی بعضی‌ها برای برگشت دوباره دوباره بهداد سلیمی به وزنه برداری را رد می‌کند: «به نظرم سلیمی دیگر برنمی‌گردد.»
خورشیدی‌فر درباره دعوت وزنه‌برداران به اردو برای رقابت‌های جهانی ترکمنستان هم می‌گوید: «به زودی کادر فنی تیم ملی جلسه دارد تا با بررسی همه جوانب، وزنه‌برداران را برای اردو دعوت کند. کادر فنی می‌خواهد تعداد بیشتری از وزنه‌برداران جوان را به اردو دعوت کند.»

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.