در نخستین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دو فیلم در سینما گلشن مشهد در حال اکران است.

معرفی فیلم‌های اولین روز جشنواره کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دو فیلم «شازده کوچولو» و «پرنسس طلسم‌شده» در سانس‌های 18:00 و 20:00 در سالن خیام (2) پردیس سینمایی گلشن روی پرده نشسته است.

«شازده کوچولو»

یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی انگلیسی زبان ساخت فرانسه است، که در شیوه فانتزی و درام خانوادگی به کارگردانی مارک آزبرن در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

این انیمیشن بر اساس کتاب داستانی به همین نام توسط آنتوان دو سنت اگزوپری (۱۹۴۳) ساخته شده است. این اولین اقتباس یک فیلم انیمیشن طولانی از شازده کوچولو است. این فیلم بخش‌هایی از داستان کتاب را با استفاده از شیوه انیمیشنی استاپ موشن نمایش می‌دهد که با یک انیمیشن پویانمایی رایانه‌ای در هم بافته شده که در آن یک دختربچه با خلبان و راوی کتاب برخورد می‌کند که حالا سال‌خورده است و داستان دیدارش با شازده کوچولو در صحرا را نقل می‌کند.

در این انیمیشن بازیگرانی از جمله جف بریجز، ریچل مک‌آدامز، پل راد، ماریون کوتیار، جیمز فرانکو، بنیسیو دل تورو، ریکی جرویس، باد کرت، پل جیاماتی و آلبرت بروکس وظیفه صداپیشگی این انیمیشن را برعهده دارند.

انیمیشن «شازده کوچولو» امروز ساعت 18:00 در سالن خیام (2) پردیس سینمایی گلشن در حال اکران است.

«پرنسس طلسم‌شده»

این فیلم به بیان داستان یکی از شاهزاده‌های باستانی می‌پردازد که طی یکی سری از اتفاقات به طلسم نیزوهای اهریمی در می‌آید و در این میان افرادی هم تلاش می‌کنند تا به یاری او بیایند.

انیمیشنی برای کودکان که در روز شنبه، دهم شهریور ماه سال جاری در سانس 20:00 سالن خیام (2) پردیس سینمایی گلشن اکران می‌شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.