معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۱۸۰ میلیارد تومان برای «شیر» مدرسه در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار شیر مدارس ابلاغ شده است اما تخصیص آن را نگرفتیم.

هنوز اعتبار تعیین شده برای توزیع شیر در مدارس را دریافت نکرده ایم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره تکلیف توزیع شیر در مدارس در سال‌ تحصیلی جدید، اظهار کرد: اعتبارش به ما ابلاغ شده است اما تخصیص را نگرفتیم؛ توزیع شیر بین دانش‌آموزان منوط به گرفتن تخصیص است و اگر سازمان برنامه و بودجه تخصیص را بدهد، توزیع شیر در سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار ردیف شیر مدرسه ۱۸۰ میلیارد تومان است، افزود: یک مشکلی که در مورد پیگیری مسائل مربوط به شیر مدرسه وجود دارد، این است که همه خبرنگاران و مردم از ما که حلقه چهارم هستیم، این موضوع را پیگیری می‌کنند.

الهیار ترکمن ادامه داد: اولین حلقه، سازمان برنامه و بودجه است و بعد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان است که قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد  و پس از آن،> اتحادیه انجمن‌های لبنی شیر کشور را داریم که بتواند بازار را تنظیم کند و شیر را در اختیار ما قرار دهد و آخرین حلقه ما هستیم که شیر را بین دانش‌آموزان را توزیع می‌کنیم و البته پیگیر آن هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.