پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم توانایی ارائه یک نمایش متفاوت مقابل السد در قطر را دارد.

عبدالعلی چنگیز: ماشین گلزنی استقلال باید روغن  کاری شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عبدالعلی چنگیز ملی پوش اسبق آبی پوشان اظهار داشت: استقلال در بازی‌های آتی بایدهوشمندتر از همیشه باشد و با اراده و عزمی قوی تر به میدان بیاید تا بتواند دل هواداران خود را مجددا بدست آورد. مشکل اساسی این تیم در خط حمله است و  شفر قطعا به این نقطه ضعف آگاه است و مطمئنا با برنامه ریزی این مشکل را حل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که رفتن تیام از استقلال، قدرت خط آتش این تیم را کاهش داد و حالا مهاجمان جدید  باید هوشیار تر باشند و زحمت و تلاش سایرین رابه هدف برسانند. به اعتقاد بنده خط حمله یک پست کاملا تخصصی و حساس است و به همین دلیل گلزنان برجسته در دنیا گرانترین بازیکنان بشمار می‌روند.

چنگیز در ادامه بیان داشت: ماشین گلزنی استقلال باید روغن  کاری شود و هر مهاجمی که در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد باید این نکته حیاتی را ملکه ذهن خود کند که چشمان میلیونها هوادار به ساقها و افکار او دوخته شده است. از اینها گذشته، زمان کافی تا بازی برگشت مقابل السد پیش روی شفر قرار گرفته و ایشان می تواند از این فرصت طلایی بنحو شایسته استفاده کند و ضعف های تیم بخصوص خط حمله را ترمیم کند.

وی در پایان تصریح کرد: استقلال برای آنکه جبران عقب ماندگی کند دیگر حق اشتباه ندارد و باید در بازیهای آینده در لیگ برتر و دیدار حساس برگشت مقابل السد منطق را چاشنی کار کند و مجال عرض اندام به نفرات حریف ندهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.