مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: قرار بود در طول تابستان امسال ۳۰۰۰ دانشجوی استان به مناطق محروم اعزام شوند که تا امروز حدود ۲۰۰۰ اعزام انجام شده و تا پایان شهریور ۱۰۰۰ نفر اعزام داریم.

آغاز رزمایش ویژه محمد رسول الله (ص) در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمود حقدوست گفت: عصر امروز افتتاحیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان لشکر محمد رسول الله(ص) در مشهد انجام خواهد گرفت.

حقدوست افزود: هدف از نام گذاری این رزمایش این است که در زمان دفاع مقدس هم یک فراخوان بزرگ با عنوان لشکر محمد رسول الله(ص) انجام شد که تعداد زیادی برای حضور در جبهه ها اعلام آمادگی کردند، این رزمایش امروز یادآور همان روزهاست و با برگزاری این رزمایش نشان خواهیم داد که روحیه جهاد هنوز در دل ها زنده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی اظهار داشت: آغاز این رزمایش را عصر امروز با اعزام ۱۰ گروه جهادی کلید خواهیم زد و امروز قرار است ۱۰۰ برادر و ۱۱۰ خواهر به مناطق محروم رضویه مشهد و بخش مرکزی مشهد اعزام شوند.

وی در خصوص تعداد اعزام‌های جهادگران توضیح داد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود در طول تابستان امسال ۳۰۰۰ دانشجو به مناطق محروم اعزام شوند که تا امروز حدود ۲۰۰۰ اعزام انجام شده است و تا پایان شهریورماه ۱۰۰۰ اعزام دیگر هم به مناطق محروم استان انجام می‌شود.

حقدوست در پایان گفت: در مجموع در این رزمایش خدمات بهداشتی و درمانی، پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مردم ارائه خواهد شد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.