رئیس کمیته داوران گفت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر، در بازی ذوب آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب آهن اصفهان گرفته نشد.

اصفهانیان: پنالتی ذوب آهن از چشمان داور پنهان ماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران گفت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر،  در بازی ذوب آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب آهن اصفهان گرفته نشد و متاسفانه اشتباه حیدری تاثیری در نتیجه بازی داشت.
وی افزود: در بقیه مسابقات داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند. در روزهای آینده باید فیلم بازیها را بازبینی کنیم و اگر مشکلی در بازیها دیدم، مطمئنا آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور را به نام روز داور نامگذاری کرده است، جا دارد این روز را به داوران و کمک داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان کشور تبریک بگویم. معتقدم باید از این قشر زحمت کش حمایت کرد و شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشیم. همانطور که اشتباهات آنها را اعلام می کنیم باید به عملکرد مناسب شان در مسابقات نیز اشاره شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.