۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 617424

صنعت نفت در بازی های سپری شده از لیگ برتر تنها در یک بازی شکست خورده است اما وضعیت خیلی خوبی در جدول رده بندی ندارد به این خاطر که در ۵ بازی به نتیجه مساوی دست یافته است.

تیم هموطن کی روش، رکوردار تساوی در لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، البته این اتفاق به خاطر تفکرات تدافعی سرجیو نیست. اتفاقا مربی پرتغالی صنعت نفت خیلی علاقمند به بازی تهاجمی و پیروزی تیمش است منتهی این تلاش ها تا به این جای کار نتیجه نداده است. این بدین معنی است که سرجیو باید نقشه راه های جدیدی را برای پیروزی صنعت نفت ترسیم کند. صنعت نفت در ترکیب کم بازیکن تهاجمی ندارد. کرار جاسم، پریرا، طالب ریکانی، میلاد جهانی و... 


آخرین نتیجه تساوی صنعت نفت در بازی با سپیدرود در رشت بوده. ۵ تساوی در ۶ بازی موجب شده تا صنعت نفت رکوردار تساوی در لیگ برتر باشد. یکی از راه هایی که موجب می شود صنعت نفت از این وضعیت خارج شود تقویت این اندیشه در ذهن است. تساوی با باخت تفاوتی ندارد. این در حالی است که شاید صنعت نفتی ها از تساوی در برابر سپیدورد راضی بوده باشند. 


زدن ۴ گل در ۶ بازی بدین معنی است که معدل گل زده صنعت نفت در هر بازی یک گل هم نیست! این تیم به طور میانگین هر ۱۳۵ دقیقه یک گل می زند و این آمار در شان و شخصیت صنعت نفت نیست. تیمی که به فوتبال خوزستان اختصاص دارد و از قدیم مردم، فوتبال خوزستان را به بازی تهاجمی و گل هایش شناخته اند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.