مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سبک زندگی قرآنی یکی از نیازهای ضروری و اساسی امروز جامعه بوده که باید به آن توجه شود.

سبک زندگی قرآنی از نیازهای ضروری جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام کاظم لطفیان شنبه شب در اختتامیه اردوی استعدادهای قرانی شمال شرق کشور در بقعه متبرکه امامزاده محمد محروق(ع) نیشابور اظهار کرد: سبک زندگی قرآنی یکی از نیاز های ضروری و اساسی امروز جامعه بوده و اگر می خواهیم این سبک زندگی را در جامعه پیاده کنیم باید از دوران نوجوانی سبک قرآنی را بیاموزیم.

وی افزود: فعالان قرآنی خوشبختانه با تمهیداتی که دیده شده است انسجام خوبی پیاده کرده و در راستای تحقق اهداف گام های خوبی را برداشته اند که امیدواریم شاهد موفقیت های روز افزون این عزیزان باشیم.

لطفیان ادامه داد: در راستای انسجام هر چه بیشتر جوانان قرآنی مناطق در کشور تقسیم شده اند و شبکه جوانان قرآنی استان های گلستان ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در شرق و شمال شرق کشور بوجود آمده است.

لطفیان ابراز کرد: جوانان قرآنی در طول سال فعالیت های گوناگون را انجام می دهند و تجربه کسب می کنند و این اردوها باعث می شود این افر اد در کنار یکدیگر قرا گرفته و تجربه های خود را با یکدیگر پیوند دهند.

وی گفت: جوانان قرآنی در این گونه برنامه ها به نوعی تشویق و ترغیب  استفاده بیشتر از  قرآن و آموزه های نجات بخش این کتاب آسمانی  پیدا می کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.