عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از برنامه نمایندگان برای تهیه طرحی به منظور اصلاح آئین‌نامه مجلس در ارتباط با موضوع سؤال از رئیس‌جمهور خبر داد.

طرح اصلاح آئین نامه برای رفع ابهامات مربوط به سؤال از رئیس‌جمهور تهیه می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌در جلسه امروز در ارتباط با نحوه عملکرد در ارتباط با موضوع سؤال از رئیس‌جمهور و پاسخ‌های وی به سؤالات نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این جلسه مقرر شد تا کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون تشکیل و طرحی توسط اعضای این کارگروه به منظور اصلاح آئین‌نامه داخلی مجلس تهیه و تدوین شود که ابهامات مربوط به سؤال از رئیس‌جمهور را برطرف سازد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع استیضاح آموزش و پرورش مطرح شد و بنا شد به جای اینکه وزیر استیضاح شود با توجه به در پیش بودن آغاز سال جدید تحصیلی اعتبارات این وزارتخانه افزایش یابد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوعات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت ومقرر شد کمیته‌ای برای بررسی محورهای استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت در فراکسیون تشکیل شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.