معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری مشهد گفت:طرح های مختلفی برای کاهش بار ترافیکی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این طرح به تصویب رسید که پس از توافق با سازمان هایی نظیر فضای سبز شهرداری و پلیس راهورو همچنین تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

ابلاغ طرح اصلاح هندسی تقاطع جانباز-فرامرزعباسی به شهرداری منطقه ۲

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ترافیک بولوار جانباز منتهی به تقاطع این بولوار با بولوار شهید فرامرز عباسی که روز به روز در حال سنگین تر شدن است گلایه ها و نارضایتی های زیادی را برای شهروندانی که از این منطقه تردد می کنند بوجود آورده است به طوری که انها   ضمن انتقاد از ادامه نیافتن تقاطع غیر همسطح تا آن سوی چهارراه فرامرزعباسی و به دنبال آن ایجاد ترافیک سنگین که بیشتر مواقع درهنگام  اوج تردد خودروها حتی از بولوار ساجدی نیز گذر می کند از مسئولان خواستار پاسخگویی و برطرف شدن این گره ترافیکی با وجود هزینه سنگینی که برای ساخت تقاطع غیر همسطح جانباز–آموزگار شده است می باشند. صدایی که تاکنون از سوی مسئولان شنیده نشده وبا اینکه  بارها وعده اجرای طرح هایی برای رفع مشکلات ترافیکی این تقاطع داده شده است اما  هیچ کدام تاکنون عملی نشده اند.

یکی از شهروندان در این باره می گوید: تقاطع غیر همسطح جانباز-آموزگار نه تنها مشکلی از شهروندان برطرف نکرده است   بلکه به گرهی ترافیکی تبدیل شده و شهروندان وساکنان این منطقه را کلافه کرده است به طوری که گاهی باید دقایق طولانی را در ترافیک منتظر بمانند و با شروع سال تحصیلی نیز ترافیک در این منطقه به اوج خود می رسد.

امید صادقی در ادامه به قدس آنلاین می افزاید: این گره ترافیکی گاهی اوقات باعث  تصادفات شدید نیز شده است از این رو  متولیان امر باید  هندسی‌های موجود در مسیر پل جانباز-آزادی را بازبینی کرده  و اصلاحاتی را در آن قرار دهند  .

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های ترافیکی باید تمام جوانب امر مورد بررسی قرار بگیرد تا از بروز مشکلات مشابه این موضوع کاسته شود، تصریح می کند:  یکی از راه حل ها برای رفع مشکل ترافیک تقاطع بولوار جانباز و شهیدفرامرز عباسی، برداشتن چراغ قرمز و مسدود کردن چهارراه است.

اما معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  در این باره می افزاید : طرح اصلاح هندسی این تقاطع هفته گذشته به شهرداری منطقه ۲  ابلاغ و اماده اجرا می باشد.

وحید برکچی در ادامه به قدس آنلاین می افزاید : طرح های مختلفی برای کاهش بار ترافیکی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این طرح به تصویب رسید که پس از توافق با سازمان هایی نظیر فضای سبز شهرداری و پلیس راهورو همچنین  تامین اعتبار اجرایی خواهد شد تا بار ترافیکی این منطقه به حداقل برسد و شهروندان زمان کمتری را در ترافیک سپری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.