مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت : هدف از برگزاری این جشنواره احیای سنت اهل بیت، ترویج زیبایی‌ها ی کلام اهل بیت، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و سیره رضوی است.

اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت : در سال گذشته ٧٠هزار نفر در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کردند که امسال این رقم به بیش از ١٦٠ هزار نفر می رسد.

وی در ارتباط با جشنواره سال گذشته افزرد: تعداد سه هزار و ٨٠٠ خانواده و دو هزار و ١٢٥ نفر از زندانیان در استان و ١٥هزار نفر از ارتشیان در این جشنواره شرکت کردند.

سبزیان  ادامه داد: در تابستان امسال اردوی جهادی دانایی کتاب خوانی داشتیم و همکاران ما با اتوبوس کتاب خوانی وارد روستا ها می شدند و قصه های رضوی را برای کودکان در روستا ها برگزار کردیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: امسال مشارکت خوبی در پادگان ها و در محیط ارتش به وجود آمد و سرباز ها کتاب را جمع خوانی کردند و در جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: در هفته دولت ٥ پروژه در خصوص کتابخانه ها افتتاح شده است.

سبزیان گفت: کتابخانه سیار توسط انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد انجام شده است. دومین کتابخانه سیار امروز افتتاح می شود که مسیر تردد آن حاشیه شهر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.