گیلان- مشعل گاز ۱۵ روستای شهرستان رودبار با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان روشن شد.

	مشعل گاز ۱۵ روستای شهرستان رودبار روشن شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،پروژه گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان رودبار در روستای شیرکده افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان ،با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسای در استان گفت: در این چند ساله عملیات توسعه ای گازرسانی به نحو چشمگیری رشد داشته و هم اکنون با افتتاح ۳۴ روستا در هفته دولت درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به ۹۴.۲ درصد افزایش یافته است.

حسین اکبر در ادامه گفت: برای گازرسانی به این روستاها ۸۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده و مجموع روستاهای گازدار شهرستان رودبار به ۱۰۸روستا رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: امروز علاوه بر شهرستان رودبار، مشعل گاز ۱۲ روستا در شهرستان لنگرود و ۳ روستا در شهرستان املش روشن شد و در چهارمین روز از هفته دولت نیز طرح گازرسانی به ۴ روستای شهرستان تالش با حضور فرماندار و مسؤولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

مهندس اکبر در پایان گفت: در مجموع برای گازرسانی به ۳۴ روستا که در هفته دولت افتتاح شد اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با این کار ۲ هزار و ۲۱۵ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

در این مراسم استاندار گیلان از زحمات و تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز بجهت بهره مندی روستاییان عزیز از نعمت گاز تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.