مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: طی بازرسی های انجام شده در فصل تابستان ۴۳ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

کشف ۴۳ هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد/۱۳۹ مرکز عرضه تعطیل شد

به گزارش قدس انلاین ، علی اصغر حسنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان نظارت های بهداشت بیشتر شده و تاکنون تعداد کل بازدیدهای انجام شده ۴۶ هزار و ۷۲۵ مورد بوده است که طی این بازدیدها بیش از ۴۳ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شدند.

وی افزود:در قالب این طرح از اماکن بین راهی و ورودی مسافرین مانند رستورانها، مساجد سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین ها،بهداشت و کیفیت آب شرب و پایانه های مسافر بری بازرسی صورت گرفت.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: نیروهای بهداشت محیط در قالب ۱۸۰ تیم دو نفره در ساعات اداری و غیراداری بازرسی ها و نظارت ها از اماکن را انجام داده اند.

حسنی بیان کرد:در این مدت اماکن اقامتی داخل سطح شهر از لحاظ وضعیت نظافت و سیستم سرمایشی و رستورانها، آب میوه فروشی ها از لحاظ نوع مواد اولیه مورد کنترل و بررسی قرار گرفته اند.

وی گفت: از مکان های ییلاقی مانند مناطق طرقبه، شاندیز، کلات و اخلمد همچنین شهربازی ها از نظر شرایط بهداشت محیطی، فردی و داشتن کارت بهداشت، گذراندن کلاس های آموزشی و وضعیت ظاهری کنترل شده اند.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خراسان رضوی تاکید کرد:تعداد مراکز و اماکن معرفی شده به دادگاه  یک هزار و ۴۹۳ مورد بوده است و همچنین تعداد مراکز و اماکن غیربهداشتی تعطیل شده ۱۳۹ و تعداد موارد برخورد با فروشندگان دوره گرد ۱۴۰ مورد و مقدار مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده ۴۳ هزار و ۱۵۳ کیلوگرم بوده است.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.