معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان و نیازمندان کشور خبر داد.

توزیع ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان توسط آستان قدس/کمک  ۲۷ میلیارد ریالی عاشقان امام رضا(ع) برای نذر قربانی

 به گزارش قدس آنلاین، خاکسار قهرودی، با بیان اینکه در دهه ولایت امسال ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان و نیازمندان سراسر ایران توزیع شد، اظهار داشت: ارادتمندان به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناست دهه ولایت و عید با سعادت قربان و غدیر بیش از ۲۷ میلیارد ریال نذورات را برای قربانی به آستان مقدس رضوی تحویل دادند.

وی ابراز کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی امسال برای اولین بار این نذورات را به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در ۳۰ استان‌ کشور واگذار کرد تا آن‌ها وظیفه مهم توزیع گوشت‌ها را میان محرومان و نیازمندان برعهده داشته باشند.
وی با بیان اینکه در دهه ولایت امسال ۳ هزار و ۳۰ رأس گوسفند خریداری و ذبح شد، افزود: هر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها وظیفه خریداری و ذبح بیش از ۱۰۰ رأس گوسفند را بر عهده داشت.
خاکسار تصریح کرد: با توجه به اینکه این نذورات توسط ارادتمندان امام رضا(ع) از سراسر ایران اسلامی به آستان قدس رضوی اهدا می‌شود، از این رو تصمیم بر آن شد تا گوشت آن نیز بین محرومان و نیازمندان در سراسر کشور توزیع شود.
وی افزود: به همت دفاتر نمایندگی‌ آستان قدس رضوی در استان‌های کشور، دفاتر نذورات تشکیل و راه‌اندازی شده و عموم هموطنان می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کنند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: نذورات پرداخت شده به این دفاتر حتما در همان جایی که ناذران مشخص کرده‌اند هزینه می‌شود، همچنین نذورات مربوط به صدقه، انفاق، کمک به نیازمندان، اشتغال‌زایی و ... که امکان هزینه در همان شهرستان را دارد، برای محرومان و نیازمندان همان منطقه هزینه خواهد شد.

  منبع: آستان نیوز 

پایان پیام/   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.