معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کالاهای احتکار شده خراسان رضوی در حال توزیع در بازار است.

کالاهای احتکار شده خراسان‌رضوی در حال توزیع در بازار است
به گزارش قدس انلاین ، علی باخرد  اظهار داشت: هفته گذشته 1160 تن عدس در یکی از انبارهای واقع در جاده قدیم قوچان در شهر مشهد مقدس کشف شد که اعلام موجودی نشده بود.

وی ادامه داد: با انجام عملیات بازرسی این نتیجه حاصل شد که واردات این محموله در زمستان سال گذشته انجام شده بود و در تیرماه امسال به این انبار انتقال داده شده بودند که به علت عدم عرضه در بازار ظن احتکار به این محموله وارد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: صاحب کالاها مستندات فروش 350 تن از این محموله را به مأموران بازرسی ارائه داده بود که البته از دیدگاه بازرسی این مستندات جعلی بوده و محل اعتبار نیست.

باخرد خاطرنشان کرد: این محموله در حدود 45 میلیارد ریال ارزش  داشته و با توجه به سرانه مصرف عدس در کشور در صورت توزیع می‌تواند تا 45 روز پاسخگوی نیاز مصرف در شهر مشهد باشد.

وی با اشاره به اهمیت توزیع کالاهای احتکار شده در بازار، تصریح کرد: سایر محموله‌های کشف شده با ظن احتکار مانند 900 تن شکر هم اکنون در حال توزیع در بازار هستند و این محموله هم به محض اجرای اقدامات قضایی در بازار توزیع می‌شود.

منیع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.