رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برای عدم نامزدی مجدد در ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی شروطی دارم که اگر از سوی سایر کاندیداها محقق شود تمایل به نامزدی مجدد ندارم.

شهناز رمارم ، کاندیدای هیات فوتبال خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین ،  محمدمهدی برادران در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران مشهد اظهار داشت: در مقطعی تهدید شدیم که حتی ساختمان هیئت فوتبال را از ما بگیرند اما تلاش کردیم و ایستادیم و عنوان کردیم هیئت فوتبال یک نهاد مردمی است و دولتی نیست.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: جلوی خیلی از خواسته‌ها کوتاه نیامدیم و اجازه ندادیم اعتبارات فوتبال در جایی غیر از فوتبال هزینه شود. 

برادران گفت: در روزنامه برای نام نویسی کاندیداهای هیئت فوتبال استان آگهی دادیم؛ شرایط خاصی برای نامزدها وجود دارد؛ عرف فدراسیون فوتبال است که 6 ماه قانونا ریاست فعلی هیئت فوتبال را تمدید می‌کنند. بارها درخواست داشتم حتی زودتر از موعد قانونی از فوتبال استان خداحافظی کنم و در برابر تمدید ریاست خود تا 6 ماه آینده کوتاه نیامدم و احساس کردم می‌توانیم انتخابات را در موعد قانونی برگزار کنیم در حالی که این انتخابات هیئت فوتبال در سراسر کشور با تعویق صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تا پایان 14 شهریورماه ثبت نام‌ها کاندیداهای هیئت فوتبال خراسان رضوی صورت می‌گیرد؛ امیدواریم بتوانیم بازی‌های سیاه جامگان را در تختی برگزار کنیم و اگر این مهم محقق نشود مجبور هستیم در ورزشگاه امام رضا(ع) این بازی را برگزار کنیم. ورزشگاه ثامن نیز قرار است به بهمن ماه امسال برسد. جاده جدیدی با اعتبارات آستان قدس میان مشهد و چناران در حال احداث است و سعی داریم مسیر نزدیکی برای دسترسی به ورزشگاه ثامن از طریق این جاده در نظر بگیریم و بحث قطار شهری را نیز برای این ورزشگاه پیگیر هستیم.

برادران بیان کرد: بازیکنان اصلی فوتسال بانوان ما از تهران آمده بودند و تیم شاکله اصلی خود را از دست داد و چند بازیکن بومی ما نیز به شهرستان‌های دیگر رفتند. آخرین صحبتی که با شهردار و اعضای شورای شهر داشتم قرار بود به تیم فوتسال بانوان 200 میلیون کمک شود اما هنوز این وعده عملیاتی نشده است و وعده در مورد تیم فوتبال قهرمان نونهالان ایران نیز محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتسال استان نیز رده سنی پائینی دارند و نخستین تجربه آنها در لیگ برتر بانوان است و بازی‌های سختی نیز در هفته‌های نخست داشتند و مطمئن هستم با حمایت رسانه‌ای وضعیت این تیم نیز بهتر می‌شود. سیاست ما تیمداری نیست. یکی از نقاط قوت هیئت فوتبال استان توجه به بحث بانوان در حوزه داوری و لیگ فوتبال و فوتسال بوده است.

برادران گفت: امسال نیز سیاست ما این است که تیمداری نکنیم و چند تیم دیگر نیز انصراف دادند. همین سفر اخیر به آبادان 15 میلیون تومان هزینه داشت و ما چنین توانی نداریم و این مشکل باید توسط فدراسیون حل شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای ترکی یکی از شخصیت‌های ویژه استان است؛ در جام جهانی همه هیئت‌ها رفتند اما بنده حضور پیدا نکردم؛ کسانی که قرار است به هیئت وارد شوند و کمک کنند اولا نباید طلب وجه کنند و دوم اینکه استقلال هیئت را حفظ کند و به شهرستانها هم توجه ویژه داشته باشد و اگر این شروط محقق شود خود بنده نیز تمایل دارم برای دوره آینده نامزد ریاست هیئت نشوم.

وی گفت: شنیده‌ام خانم رمارم به عنوان عضو شورای شهر مشهد می‌خواهند برای ریاست هیئت فوتبال استان ثبت نام کنند و فرد دیگری را نشنیده‌ام.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.