دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: قیمتی که اکنون برای تورهای کربلا اعلام شده، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش قدس انلاین، مجید فرقانی عنوان کرد: قیمت تورهای کربلا که اکنون در مراجع مختلف تصمیم گرفته شده است و در بازار اعلام می‌شود، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و به طبع افزایش نرخ ارز، خدمات در عراق و قیمت بلیط هواپیما بالا رفته است.

وی افزود: باتوجه به شرایط کنونی و نوسانات لحظه‌ای ارز و بالا پایین شدن نرخ دلار تعدادی از آژانس‌های مسافربری غیر مجاز، از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی اظهار کرد: اکنون تقاضا برای سفر به کربلا باتوجه به نزدیک شدن به ماه‌های محرم و صفر افزایش یافته است و افزایش قیمت تورها تاثیری در کاهش سفرها نخواهد داشت اما باتوجه به افزایش هزینه‌ها تاحدودی تقاضا و توان خرید مردم کاهش می‌یابد.

فرقانی بیان کرد: تقاضای ما از مردم، خرید تورهای زیارتی از دفاتر مجاز و دارای مجوزهای رسمی سازمان میراث فرهنگی و حج و زیارت است. مردم می‌توانند با شماره ۳۲۲۸۱۸۳۰ تماس بگیرند و از لیست دفاتر مسافرتی دارای مجوز رسمی این انجمن صنفی مطلع شوند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.