۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 617600

فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برند تامین کننده البسه تیم ملی خبر داد.

برند پوشاک تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اقدامات نهایی در خصوص انتخاب برند پیراهن تیم ملی فوتبال ایران صورت گرفته و انتظار می رود با طی مراحل اداری به زودی قرارداد همکاری مشترک بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و شرکت آلشپرت به امضاء برسد.

 هدایت ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: پس از پایان رقابت های جام جهانی اقدامات اولیه در مسیر انتخاب و توافق با برند پیراهن تیم ملی فوتبال انجام شد و پس از اعلام فراخوانی در این باره مذاکرات گسترده با کلیه شرکت های داخلی و خارجی مایل به همکاری در این زمینه آغاز شد. با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال به دنبال انعقاد قراردادی در راستای حفظ شان و جایگاه تیم ملی فوتبال همچنین منافع اقتصادی مورد نظر بوده پیشنهادات همکاری تجاری در این زمینه مورد قبول قرار نگرفت و مقرر شد جهت انتخاب برند تیم ملی فوتبال طبق عرف و روال معمول، قرارداد اسپانسری با بهترین پیشنهاد و کیفیت به امضاء برسد. 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در همین راستا مذاکرات با گزینه های نهایی به مراحل پایانی رسید و در نهایت تفاهم لازم با شرکت آلشپرت حاصل شد که  انتظار می رود با  طی مراحل اداری قرارداد دوجانبه نیز به امضاء برسد.  

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته ، شرکت مورد نظر کلیه لباس های تمامی ۱۸ رده تیم های ملی فوتبال را با کیفیت مطلوب به شکل کاملا رایگان تهیه می کند و علاوه بر این سود و فواید مالی نیز برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از شاخصه های مورد نظر در این توافق توجه به حمایت از کالای تولید داخل کشور بوده که بر همین اساس شرکت آلشپرت امکان تولید بخش گسترده ای از محصولات در داخل کشور را خواهد داشت که بر این اساس حمایت لازم از تولید داخل نیز مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار دارد. 

ممبینی در پایان اظهار داشت: این قرارداد به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت و البته در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. بخش اول سفارش فدراسیون فوتبال طبق برنامه تحویل شده و ملی پوشان دور جدید تمرینات خود را با لباس های آلشپرت آغاز می کنند. همچنین لباس های تیم ملی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد همچنین با استفاده از طرح یوز ایرانی برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا آماده خواهد شد.علاوه بر این،در تولید این لباس ها از آخرین تکنولوژی روز دنیا با توجه به کلیه شاخص های کیفیت استفاده می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.