مدافع ملی پوش استقلال پس از بازگشت کی‌روش و قطعی شدن حضور او در تیم ملی ایران بیشتر از گذشته نگران جایگاهش در تیم ملی است.

بازگشت کی‌روش و آغاز نگرانی‌های مدافع استقلال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یکی از جنجالی ترین تصمیمات کارلوس کی‌روش در همه سالهای حضورش در فوتبال ایران کشیدن قلم قرمز روی نام وریا غفوری مدافع آماده تیم استقلال در آخرین غربال تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی روسیه بود.

اتفاقی که همه کارشناسان و حتی غیر کارشناسان را هم متعجب کرد. چرا که وریا در بهترین فرم ممکن بود و بی تردید یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران در فصل گذشته که در بدترین حالت ممکن می‌توانست یکی از ۲۳ بازیکن اعزامی به روسیه باشد.

کی‌روش روی نام غفوری قلم قرمز کشید و جابجایی پست او را در دو بازی آسیایی استقلال دلیل تصمیم جنجالی‌اش دانست. دلیلی که بیشتر به توجیه و بهانه شبیه بود تا تصمیمی منطقی و منصفانه.

در فصل جدید شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان به تناوب از غفوری در پست‌های وینگر و مدافع راست استفاده کرد و جالب اینجاست که غفوری در پست وینگر عملکرد بهتری داشته است. زوج فرشاد محمدی مهر و وریا غفوری در جناح راست استقلال عملکرد خوبی داشته و غفوری در این حالت در پست وینگر برای آبی پوشان به میدان رفته که حاصل حضور او در این پست  دو گل زده برای این تیم است. 

غفوری در بازی مقابل السد در پست مدافع راست به میدان رفت که در آن دیدار عملکردی قابل انتقاد داشت. دیداری که از چشم کی‌روش هم دور نمانده و می‌تواند روی تصمیمات او در خصوص غفوری موثر باشد.

یکی از نگران ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران نسبت به جایگاهش در تیم ملی وریا غفوری است. به خصوص که حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا نیز قطعی شده است. باید دید در این مدت غفوری می‌تواند اعتماد کی‌روش را برای استفاده از خودش در پست مدافع راست جلب کند یا خیر.  و یا شاید کی‌روش برای نحوه استفاده از غفوری در تیم ملی تصمیم تازه ای اتخاذ کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.