پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورتی که سرخپوشان بتوانند در بازی برگشت برابر الدحیل هوشمند باشند می‌توانند ضمن برتری در این مرحله به فینال آسیا هم راه پیدا کنند.

پرسپولیس می تواند به فینال آسیا هم برسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص شانس صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: باخت یک بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت می تواند در بازی برگشتی که این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل خواهد داشت جبران شده و پرسپولیس بار دیگر به نیمه نهایی برسد. مهم ترین دلیلش هم می تواند تجربه ای باشد که برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان فصل گذشته کسب کردند باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ضعف مهاجمان پرسپولیس در هفته های اخیر برای گلزنی افزود: به نظرم این مشکل می تواند حل شود. مهاجمان پرسپولیس عملکرد بدی نداشتند. بازی حریفان پرسپولیس باعث شد تا این تیم در آمار گلزنی موفق ظاهر نشود. با این حال آنها در بازی برگشت مقابل الدحیل باید هوشمندانه بازی کنند و از تمام فرصت های خود استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتمسفر ورزشگاه آزادی در بازی برگشت بدون شک به نفع شاگردان برانکو خواهد بود. به نظرم اگر پرسپولیس بتواند در نیمه اول به گل برسد راحت‌تر بازی خواهد کرد. اگر پرسپولیس بتواند الدحیل را شکست دهد قطعا راه رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هموارتر از گذشته خواهد بود. تنها نکته ای که این تیم باید رعایت کند بازی هوشمندانه است تا اسیر بازی حریف نشوند و بتوانند گلزنی کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.