نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت:ارسال گزارش سوال از رئیس جمهور به قوه قضاییه منتفی شد.

ارسال گزارش سوال از رئیس جمهور به قوه قضاییه منتفی شد/چهار کارت زرد نمایندگان به رئیس جمهور

احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس  شواری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: یک کارگروه هفت نفره بررسی سوال از رئیس جمهور و آیین نامه داخلی مجلس را مورد بررسی قرار دادند و با توجه به ابهامات موجود در آیین نامه موضوع ارسال سوال  به قوه قضاییه منتفی شد و دیگر مورد پیگیری قرار نخواهد گرفت، از این رو موضوع از دستور کار هیئت رئیسه مجلس نیز خارج گردید.

 قاضی زاده هاشمی افزود: در آیین نامه، عدم رضایت نمایندگان از چهار سوالی که از  رئیس جمهور سوال شده بود نقض قانون و رکن قانونی دریافت نشد بلکه یک روش سوء مدیریت تلقی گردید.

وی تصریح کرد: اما این عدم رضایت نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور یک هشدار و اخطار به دولت  بود تا در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم و اساسی جامعه از هرگونه کم کاری و اهمال اجتناب نمایند.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: از این رو نتیجه سوال از رئیس جمهور در تاریخ ۶ شهریور ماه، دریافت چهار کارت زرد از سوی نمایندگان به رئیس قوه مجریه می باشد.  

وی افزود: اما استیضاح وزیران صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی همچنان در کمیسیون های مربوطه مجلس در حال پیگیری می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.