مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی از افزایش خرید سهام در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در مردادماه امسال خبر داد.

تب بورس در خراسان رضوی همچنان بالاست
به گزارش قدس انلاین ، حسین خدادوست اظهار داشت: در حالی که حجم خرید و فروش سهام در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در مرداد ماه امسال کاهش داشته و 1223 میلیون سهم در تیرماه به 913 میلیون سهم در مرداد ماه رسیده اما ارزش خرید و فروش این سهام‌ها افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ارزش خرید و فروش سهام در مردادماه امسال در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی به 6611 میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که این میزان در تیرماه 5280 میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌رضوی ادامه داد: با توجه به افزایش ارزش خرید و فروش متوسط ارزش خرید و فروش روزانه در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در مردادماه امسال 300 هزار و 490 میلیارد ریالا بوده که این شاخص در تیرماه امسال در خراسان رضوی 251 هزار و 424 میلیون ریال بوده است.

خدادوست تصریح کرد: تعداد خریداران سهام در بورس منطقه‌ای خراسان‌رضوی در مردادماه افزایش داشته و از 29 هزار و 6 نفر در تیر ماه به 31 هزار و 18 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: البته تعداد کدهای سهامداری صادر شده در مرداد ماه امسال 1489 عدد بوده که این تعداد در تیر ماه 1885 عدد بوده و آمار نشان دهنده کاهش تعداد کدهای سهامداری جدید صادر شده در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در بازه زمانی مرداد ماه است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه ارزش بازاری شرکت‌های استانی بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در تیر ماه امسال 61 هزار  و 306 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این میزان در مرداد ماه به 96 هزار و 501 میلیارد ریال رسیده است.

خدادوست ادامه داد: همچنین شاخص کل قیمت در پایان دوره در تیر ماه در بورس منطقه‌ای خاسان رضوی 108 هزار و 831 بوده که این میزان در مرداد ماه به 136 هزار و 911 رسیده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.