معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از برگزاری نمایشگاه پائیزه مشهد در ۱۹ تا ۲۶ شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

نمایشگاه پائیزه مشهد ۱۹ تا ۲۶ شهریورماه امسال برگزار می‌شود
به گزارش قدس انلاین ، علی غفوری مقدم اظهار داشت: هر ساله در شهریور ماه تقاضاهای مردمی برای اقلام مورد نیاز در ابتدای پاییز افزایش پیدا می‌کند و به همین علت برنامه‌ریزی‌ها  برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در کمیته نمایشگاهی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه پاییزه برای امسال با توجه به التهابات کنونی که در بازار وجود دارد به جدیت در کمیته نمایشگاهی مورد تأکید قرار گرفته و بنا بر این  شد که از 19 تا 26 شهریورماه این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌اللمللی در مشهد برگزار شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین به تمام شهرستان‌ها ابلاغ شده که نمایشگاه پاییزه را برگزار کنند و شهرستان‌هایی که امکانات برگزاری نمایشگاه را از نظر زیرساختی ندارند باید با برگزاری جشنواره‌های فروش کمبود آن را در بازارهای خود جبران کنند.

غفوری مقدم تأکید کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای این شده که در شهر مشهد به غیر از نمایشگاه بین‌المللی در چند نقطه دیگر هم امکان عرضه کالاهای تنظیم بازار به وجود بیاید.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم پاییزه توسط اتاق اصناف در مشهد، خاطرنشان کرد: یکی از اعضای اصلی کمیته نمایشگاهی هم اتاق اصناف بوده و به الزام برگزاری این نمایشگاه تأکید داشته است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی بیان کرد: کیف و کفش، پوشاک، کالاهای اساسی، اقلام دانش آموزی و کالاهای تنظیم بازار از مهم‌ترین اقلامی هستند که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه توزیع می‌شوند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.