ویژه برنامه آوانسن پیرامون "بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان" ؛ هرشب از صفحه اینستاگرامی لایو مشهد پخش خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان را درآوانسن دنبال کنید

به گزارش قدس آنلاین، مرجانه حسین زاده روابط عمومی برنامه آوانسن؛ با اشاره به ویژه برنامه زنده تصویری در نظر گرفته شده برای جشنواره رضوان گفت: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان "رضوان" ۱۱ تا ۱۳ شهریور در مشهد برگزار خواهد شد و برنامه زنده تصویری آوانسن در ایامِ جشنواره با ویژه برنامه ای؛اخبارجشنواره را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: برنامه زنده تصویری آوانسن، که تاکنون سه فصل آن پخش شده است و هر هفته به صورت زنده به بررسی مسائل تئاتر استان می پردازد، در ایام جشنواره؛ با کارگردانی و اجرای عبدالله برجسته؛ هرشب در استودیویی جدید با گزارش هایی از رخدادهای روزانه ی این رویداد فرهنگی، مهمان مخاطبان خواهد بود.

حسین زاده در ادامه افزود: ویژه برنامه آوانسن هرشب با حضور عوامل نمایش ها، هنرمندان و منتقدین، به نقد و بررسی آثار خواهد پرداخت و همچنین شامل حواشی، اخبار، گزارش مردمی و مصاحبه با عوامل و بخش های دیگری خواهد بود.

شایان ذکر است که آوانسن اولین برنامه زنده تصویری با محوریتِ تئاتر خراسان رضوی است که هر هفته شنبه ها به بررسی رخدادهای تئاتر استان می پردازد و هربار با موضوعی متفاوت، برای رفعِ چالش ها و موانع به سراغ کارشناسان؛ مسئولین و اهالی تئاتر می رود و با آنها به گفتگو می پردازد.

علاقه مندان به تماشای این ویژه_برنامه می توانند در ایام جشنواره هرشب ساعت ۲۳؛ از صفحه ی اینستاگرامی لایو_مشهد به ادرس instagram.com/livemashhad مخاطب ما باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.