معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران خراسانی عضو تیمهای ملی ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی با کسب شش مدال رنگارنگ به کشور بازگشتند.

ورزشکاران خراسانی با شش مدال آسیایی به خانه برگشتند

به گزارش قدس آنلاین، امیر زارعی افزود: کاروان ورزشی خراسان رضوی در این چارچوب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز بر گردن آویختند.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی دوره پیشین بازیهای آسیایی یعنی هفدهمین دوره این رقابتها در سال ۲۰۱۴ در کره جنوبی

ورزش خراسان رضوی تنها موفق به کسب تنها یک مدال طلا از سوی محمد دانشور در رشته دوچرخه سواری شده بود لذا مدال آوری ورزشکاران استان در این دوره بازیها قابل قبول است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در این دوره از مسابقات آسیایی ۲۰ ورزشکار از این استان حضور داشتند که مهلا عاطفه دار در رشته کانوپولو که به صورت آزمایشی در رقابتهای آسیایی ۲۰۱۸ قرار داشت موفق به کسب مدال طلا شد.

وی همچنین از حضور قدرتمند کوراشکاران خراسانی تقدیر و بیان کرد: جعفر پهلوانی مدال نقره و امید تیزتک و قنبرعلی قنبری نیز مدال برنز رشته کوراش را به دست آوردند. نوید خواجه زاده نیز که در ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران حاضر بود به همراه تیم موفق به کسب مدال برنز شد. روزبه ارغوان و وحید دلیر نیز در تیم ملی بسکتبال استاندارد موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در این رقابتها انتظار بیشتری از حسن تفتیان، محمد دانشور و جواد محجوب می رفت لذا قرار است علل برخی ناکامیها در رشته های ورزشی کشتی، جودو، دومیدانی و دوچرخه سواری ریشه یابی و بررسی شود.

وی به حضور دو برابری ورزشکاران خراسانی در رقابتهای آسیایی امسال نسبت به دوره گذشته اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی با ۱۷ ورزشکار مرد و سه ورزشکار زن در این رقابتها شرکت داشت که بیشتر آنها طی روزهای گذشته وارد مشهد شده و مورد استقبال قرار گرفتند و اعضا تیم بسکتبال و جودو نیز در روزهای آینده به خانه باز می گردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.