کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه لیست فعلی تیم ملی قطعا تغییر خواهد کرد گفت که به نظر می رسد بازیکنان در اردوی فعلی برای دورهمی دعوت شده‌اند.

محرمی: سرمربی تیم ملی برای بازیکنان دورهمی راه انداخته‌است!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجتبی محرمی در خصوص لیست اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اهداف کادرفنی تیم ملی فوتبال را برای این بازی باید بررسی کرد. اگر بازی تدارکاتی تیم ملی برگزار شود بسیار خوب است و می تواند کمک شایانی به تیم ملی کند اما اگر قرار است بازیکنان تنها برای صرف صبحانه دسته جمعی دعوت شده باشند که دیگر به درد نمی خورد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم دعوت از سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: بعید می دانم کی روش به همین راحتی از اسم او بگذرد. به قول معروف شیر پیر همیشه شیر است. حسینی در هر سن و سالی که باشد می تواند نقش رهبر تیم را ایفا کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره حضور یک نماینده از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیست تیم ملی اظهار داشت: امکان ندارد کی روش در اردوهای بعدی کمال کامیابی نیا، علی علیپور و حتی امید عالیشاه و احمد نوراللهی را دعوت نکند. کی روش باهوش‌تر از اینهاست که بخواهد خودش را اسیر حواشی کند. لیست تیم ملی بدون شک تغییر می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظرم سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته است برای بازیکنان دورهمی برگزار کند تا بار دیگر فضای قبل از جام جهانی را احساس کنند. کی‌روش نشان داده است روی مسائل روحی کار می کند و می خواهد ذهن بازیکنانش را رفته رفته برای بازی های جام ملت ها آماده کند.

محرمی درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل قطر نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس در بازی برگشت خود ۱۳ نفر است و می تواند باخت یک بر صفر را جبران کند. هواداران و برانکو ایوانکوویچ در کنار یازده بازیکن اصلی پرسپولیس خواهند توانست از سد نماینده قطر بگذرند. من حتی امیدوارم استقلال هم بتواند باخت سه بر یک خود در ورزشگاه آزادی را مقابل السد قطر جبران کند و این تیم هم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.