آیین تقدیر از جوانان موفق مساجد مشهد در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی درورودی باب الجواد برگزار شد.

آیین تقدیر از جوانان موفق مساجد مشهد برگزار شد

 به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد وفایی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی یکشنبه شب در آیین تقدیر از جوانان موفق مساجد مشهد در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی گفت: خانواده‌هایی که نسبت انس و الفت با دین و مکتب دارند دارای برکات ویژه‌ای هستند.

وی افزود: امروز در مسیر حرکت به‌سوی بهشت رضا (ع) به دوران جوانی و اوایل طلبگی خودم فکر می‌کردم تازه ازدواج‌کرده و هرماه به مشهد می‌آمدم از قم تا مشهد همیشه در دلهره و اضطراب بودم وضعیت بسیار عجیبی بود حالت سرگردانی و خفقان بر همه‌جا حاکم بود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی اظهار کرد: چون فعالیت مذهبی داشتم و برای اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره) مخفیانه کار می‌کردم در مسیر شاهرود هرلحظه احساس ناامنی داشتم اما امروز امنیت را با تمام وجود لمس می‌کنم سختی‌ها و مشکلات امروز در مقایسه با دوره طاغوت به‌حساب نمی‌آید.

وی سپس به فعالیت‌های تبلیغی در زندان‌های ساواک اشاره کرد و یادآور شد: ساواک آن زمان در دل ارتش و در پادگان لشکر ۷۷ بود شهید موسوی قوچانی که طلبه‌ای جوان بود و در خراسان جنوبی منبر می‌رفت به این زندان آمد او سرش را از سلول بیرون آورده و با صوت قرآن کلمات و حرف‌های لازم را می‌زد و روشنگری می‌کرد.

حجت‌الاسلام وفایی خاطرنشان کرد: در زندان چند سرباز جوان بودند و او با همین روش آنان را از وضعیت موجود رژیم شاهنشاهی آگاه می‌کرد او در صوت قرآن حرف‌هایش را در سلولی می‌زد که شب به تخته شلاق بسته می‌شد در هر شرایطی دست از تبلیغ برنمی‌داشت موسوی قوچانی سال‌ها بعد در جبهه‌های جنگ به شهادت رسید.

وی در ادامه همچنین گفت: وقایع زندان مربوط به سال ۵۴ بود و شرایط این‌چنینی بر ما گذشته است استکبار ما را ۴۰ سال امتحان کرده است و چون نتوانسته کاری از پیش ببرد جنگ اقتصادی را شروع کرده است باید حواسمان بیش از گذشته جمع باشد ما همه مبارزان جبهه فرهنگی هستیم و باید سربازان خوبی برای اسلام و انقلاب باشیم.

در پایان این مراسم از جوانان و نوجوانان فعال مساجد شهر مشهد با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

منبع:رسا

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.