همدان- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۳۰۹ هزار و ۱۳۹ نفرروز میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر داد و گفت: پذیرش خانواده‌های فرهنگی تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پذیرش ۳۰۹ هزار نفرروز میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان

به گزارش قدس آنلاین، محمد پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  با بیان اینکه از آغاز تعطیلات تابستان تاکنون ۳۰۹ هزار و ۱۳۹ نفرروز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: پذیرش از خانواده‌های فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: در این مدت ۱۴۳ هزار و ۷۴۵ نفر در قالب ۳۹ هزار و ۹۲۹ خانوار میهمان فرهنگی در مدارس اسکان‌پذیر آموزش و پرورش استان اقامت داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه هفته گذشته ۱۵ هزار و ۸۲۹ نفر در قالب ۴ هزار و ۳۹۷ خانوار در ستادهای اسکان حضور یافتند، عنوان کرد: در این هفته ۳۱ هزار و ۶۵۸ نفرروز مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۹ پایگاه در ۱۹ منطقه آموزشی برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: یک‌هزار و ۴۷۱ کلاس در سطوح مختلف برای اسکان فرهنگیان اختصاص یافته است.

پورداوود افزود: ۱۸۴ کلاس در گروه ویژه، یک‌هزار و ۵۱ کلاس در گروه «الف» و ۲۳۶ اتاق در گروه «ب» مسافران و گردشگران را در ایام تعطیلات تابستان پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت اتاق‌های ویژه را افزایش دادیم، عنوان کرد: ظرفیت اتاق‌های ویژه ۱۰۳ مورد، اتاق‌های «الف» ۶۹ مورد و گروه «ب» ۲۶ اتاق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه امسال سه مدرسه در ناحیه یک و ۲ همدان به اتاق‌های ویژه مجهز شدند که امکانات بیشتری نسبت به سایر اتاق‌ها دارند، عنوان کرد: تابستان سال گذشته در گروه «ج» که دارای حداقل امکانات و تجهیزات بودند مسافر اسکان داده نشد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اتاق‌ها برای پذیرش ۷ هزار و ۳۵۵ مسافر در شبانه‌روز در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.