رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هم اینک ۹۰ درصد گنجایش هتلهای فعال در سطح این استان با حضور گردشگران تکمیل شده است.

۹۰ درصد گنجایش هتلهای خراسان رضوی تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی افزود: در مقایسه با مدت مشابه پارسال شاهد افزایش تکمیل گنجایش هتلها در مشهد و خراسان رضوی هستیم.

وی به دو برابر شدن حضور گردشگران خارجی در مشهد طی تابستان امسال اشاره و بیان کرد: ایران به عنوان مقصد گردشگری ارزان با جاذبه های فراوان مورد توجه جدی گردشگران به خصوص از کشورهای عرب منطقه قرار گرفته و باید از این فرصت بهره برد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: ۹۹ درصد گردشگران خارجی مشهد به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) به ان شهر می آیند و یک سفر معنوی را در برنامه دارند بنابراین باید از این فرصت در جهت رونق بیش از پیش صنعت گردشگری استفاده کرد.

وی گفت: باید در جهت معرفی هرچه بیشتر و بهتر جاذبه ها، ظرفیتها و داشته های فرهنگی و تاریخی به گردشگران خارجی اطلاع رسانی شود و یکی از مهمترین راههای این اطلاع رسانی حضور گردشگران در ایران و تبلیغ آنان در کشورشان است.

۲۳۰ هتل یک تا پنج ستاره در خراسان رضوی با استعداد ۵۰ هزار تخت در شرایط عادی فعالند. این گنجایش در شرایط پیک قابل افزایش تا ۷۰ هزار تخت هتل است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.