فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد در شهرستان بشرویه خبر داد.

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص)

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبشرویه،سرگرد پاسدار علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد در شهرستان بشرویه خبر داد.

سرگرد پاسدار علی خبازی صبح امروز در نشست برنامه ریزی برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی که با حضور مسئولان در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) در دو مرحله و با حضور قریب به 1000 گردان در سراسر کشور برگزار میشود که دو گردان از بشرویه نیز در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وی افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله اول رزمایش که به صورت میدانی وعملی می باشد با محوریت شهر ارسک  در روزهای 14 و 15 شهریور ماه  در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه برگزار می شود.

خبازی، با اشاره به اعزام گردان  بشرویه برای شرکت در مرحله دوم رزمایش در استان هم گفت: بعد از اجرای مرحله اول رزمایش در شهر ارسک مرحله دوم به صورت استانی و در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد که جمعیت متمرکزی در استان به صورت تجمع عاشورایی رزمایش را برگزار خواهند کرد و به همین منظور یک گردان نیز از شهرستان بشرویه جهت شرکت در رزمایش اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: در مرحله اول اقدامات تاکتیکی با حضور بسیجیان  گردان های بیت المقدس و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم  خواهد بود که بیشتر با هدف بالا بردن توان دفاعی و تمرین آمادگی  نیروها  می باشد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش تصریح کرد: انتظار می رود تا دستگاهی اجرایی برای برگزاری این رزمایش حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشند.

 خبازی، با اشاره به اینکه باید تمام تلاش را برای حفظ دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی به کار بست خاطر نشان کرد:مصمم هستیم در راستای پاسداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های دفع مقدس  فعالیت های موثری را درقالب معرفی فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم که ز جمله می توان اجرای مرحله به مرحله طرح هجرت،برپایی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)، برگزاری جلسات فرهنگی،اجتماعی ، آمادگی برای برگزاری کنگره بزرگ 2 هزار شهید خراسان جنوبی و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.