رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:باید تلاش کنیم تا فرهنگ حمایت از حقوق عامه و ترجیح بر منافع خصوصی در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ حمایت از حقوق عامه در جامعه نهادینه شود

به گزارش قدس انلاین ، حجت الاسلام علی مظفری صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر تصفیه امور ورشکستگی دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد:باید برنامه ریزان و مدیران بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ترجیح منافع عمومی بر منافع خصوصی تبلیغ و حرکت کنند.

وی افزود: هم اکنون در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با متجاوزان به حقوق ملت بزرگ ایران قرار داریم و تنها راه برون رفت از این شرایط پس از اتکال به خداوند متعال وحدت، همدلی، کار جهادی و استقامت است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد:با توجه به بررسی های صورت گرفته در زمینه فرهنگ سایر ملت ها در شرایط مشابه باید تلاش کنیم تا فرهنگ حمایت از منافع عمومی در جامعه نهادینه شود تا آنجا که تمام آحاد جامعه با درک مطلوب از شرایط موجود منافع عمومی را بر منافع شخصی و خصوصی ترجیح دهند.

وی گفت:در راستای سیاست های قوه قضائیه در زمینه حمایت از صنعت و تولید، دادگستری استان خراسان رضوی به ویژه در سالهای اخیر اقدامات گسترده ای را در دو حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات و همچنین برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اخلال گران در نظام اقتصادی به انجام رسانده که یکی از نتایج آن پیشگیری از تعطیلی مراکز متعدد تولیدی و جلوگیری از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیروهای کار بوده است.

مظفری تاکید کرد: مدیران باید با هنرمندی، از ابزارهای قانونی در جهت حفظ و تقویت منافع عمومی و به نفع مردم استفاده کنند و بر این اساس تضییع حقوق عمومی به نفع افراد و گروه های خاص به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی در جهت حفظ حقوق عامه مورد نظر مجموعه قضایی استان است و به مسئولان قبلی این موارد توصیه شده و به مدیران جدید نیز توصیه می کنیم در این راستا حرکت کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.