شهردار مشهد از احتمال بهره‌برداری از ورودی راه‌آهن در هفته پایانی آبان ماه سال جاری خبر داد.

احتمال بهره‌برداری از ورودی راه‌آهن در هفته پایانی آبان ماه سال جاری
به گزارش قدس انلاین ، آیین گشایش ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۱۰  شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور شهردار مشهد، معاونان فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و زیارت شهرداری مشهد و مشاور شهردار در امور بانوان برگزار شد، این ایستگاه، ۲۵ هزار مترمربع وسعت دارد و احداث آن از سال ۹۴ آغاز شده است.

شهردار مشهد با بیان اینکه اصولاً شهرها به‌ورودی‌هایشان زنده‌اند؛ گفت: وقتی زائر شهر وارد می‌شود، اگر ورود ساماندهی‌شده و تمیز باشد، زائر و مسافر احساس می‌کند، در این شهر اصول را باید رعایت کند.

قاسم تقی‌زاده خامسی بیان کرد: از چند هفته گذشته برای بازآفرینی ورودی‌های شهر برنامه‌ریزی کردیم تا زائرین و مسافرین تفاوت این شهر را با سایر شهرها احساس کنند.

وی با اشاره به‌امکاناتی که در ورودی‌های شهر مشهد قرار دارد؛ اظهار کرد: زائر می‌تواند چند ساعت در این ایستگاه‌ها مستقر شده و استراحت کند.

شهردار مشهد در خصوص پارک غدیر یادآور شد: اقداماتی در این پارک صورت گرفته، اما نیاز به‌کار بیشتر است و ما نیز در حال رفع ضعف‌های آن هستیم.

تقی‌زاده خامسی ادامه داد: ورودی فرودگاه نیز بازسازی شده، با همکاری فرودگاه توانستیم المانی که در میدان پارک بود را به‌این ورودی منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: دیواره‌های فرودگاه نیز به‌عقب‌تر منتقل شده و فضای سبز نیز جزو شهر شده که امیدوارم هفته آینده افتتاح شود.

شهردار مشهد با اشاره به‌ورودی راه‌آهن؛ ادامه داد: ۱۰ سال است که مسافران مشهدی با ورود به‌این ورودی با تلی از خاک و آهن مواجه می‌شوند که این ورودی نیز در حال بازسازی است، امیدوارم تا هفته پایانی آبان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

تقی‌زاده خامسی بیان کرد: بعد از اتمام پروژه راه‌آهن، قول می‌دهیم ورودی‌های شهر مشهد در شأن شهروندان این شهر باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.