دبیر برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی سرخس گفت: سومین نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی شهرستان سرخس از ۱۱ شهریورماه به مدت ۸ روز با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برپا است.

برپایی سومین نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی – اسلامی در سرخس

به گزارش قدس آنلاین، احمد معینی، با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی – اسلامی در شهرستان سرخس، اظهار داشت: این نمایشگاه به همت نوشت افزار فروشی های شهرستان سرخس و با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از شب گذشته آغاز به کار کرده و تا ۱۹ شهریور ماه به مدت ۸ روز در محل دائمی نمایشگاه شهرک گاز شهید مهاجر شهرستان سرخس آماده استقبال از همشهریان است.

دبیر برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی – اسلامی شهرستان سرخس بیان کرد: در این نمایشگاه با تلاش همکاران ما در نوشت افزار فروشی های سطح شهر با توجه به شعار سال که «حمایت از کالای ایرانی» است، تمامی کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود، ایرانی است و بالغ بر ۳۰۰ قلم نوشت افزار با مضامین مذهبی، شهدا و شخصیت های ایرانی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد عرضه می شود.

معینی گفت: باتوجه به اینکه محدودیت هایی در قالب نوشت افزار هنوز وجود دارد ولی سعی ما بر این شد که بتوانیم تمام عناوین و اقلام نوشت افزار را جمع کنیم تا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت خدمتی شایانی به همشهریان انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ۸ غرفه در مجموعه نمایشگاه وجود دارد، ۶ غرفه در آن نوشت افزارها عرضه می شوند و یک غرفه مدیریت سالن و غرفه دیگر نیز غرفه مهربانی است که همشهریان می توانند با اهدا نوشت افزار از این طریق به دانش آموزانی که در تهیه نوشت افزارها مشکل مالی دارند، کمک کنند.

دبیر برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی – اسلامی شهرستان سرخس گفت: در داخل نمایشگاه برای کارهای فرهنگی و سرگرمی کودکان از یک سری از بازی ها استفاده کردیم همچنین یک غرفه دیگر نیز به عنوان میز نقاشی کودکان برای سرگرمی بچه ها است.

معینی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۱ شهریور تا ۱۹ شهریور، صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید و خرید باز است، عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه با حمایت های بی دریغ مسئولان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد میسر شد و به مجموعه شهرستان سرخس اعتماد کردند تا ما بتوانیم به مردم شهرمان خدمت رسانی کنیم و امیدواریم بتوانیم پاسخ شایسته به این اعتماد بدهیم.

منبع: نسیم سرخس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.