دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات هوایی سفر خراسان رضوی گفت: هم اکنون تعداد زیادی از آژانس‌های هواپیمایی در خراسان رضوی ورشکسته هستند و تمام فعالان در آنها هم در آستانه بیکاری قرار گرفته‌اند.

آژانس‌های هواپیمایی خراسان رضوی در معرض ورشکستگی هستند

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرقانی اظهار داشت: وضعیت کنونی پروازهای هواپیماها به شدت نامناسب و نامطلوب بوده و به نظر می‌رسد نتوان برای آنها کاری هم انجام داد.

وی ادامه داد: وعده‌های زیادی تا کنون برای ساماندهی قیمت بلیت هواپیما به افراد داده شده اما هیچ کدام اجرایی نشده و امیدی هم برای اجرایی شدن آنها حتی در ابتدای مهر ماه وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات هوایی سفر خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه قیمت دلار هم اکنون حدود ۱۲ هزار تومان است و بین ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه‌های خطوط هوایی نیز به قیمت دلار بستگی دارد و به همین علت بالا رفتن آن امری طبیعی است.

فرقانی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر قرار گرفتن در شهریور ماه و اوج سفرهای تابستانی نیز سبب شده که تقاضا برای پروازها افزایش داشته باشد و همین مسئله مزید بر علت شده و افزایش قیمت‌ها بیشتر شده است.

وی با تأیید کاهش پروازهای چارتری، تصریح کرد: بخش زیادی از پروازها به علت بالا رفتن قیمت مسافر کمی داشته و به همین علت هم صرفه اقتصادی خود را از دست می‌دهند و  شرکت‌های چارترکننده مجبور به لغو پروازهای خود می‌شوند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات هوایی سفر خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون تعداد زیادی از آژانس‌های هواپیمایی در مشهد ورشکسته هستند و تمام فعالان در آنها هم در آستانه بیکاری قرار گرفته‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.