معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان و نیازمندان کشور خبر داد.

توزیع ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه در دهه ولایتتوزیع ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان سراسر کشور امسال ۷۵ تن گوشت عقیقه بین محرومان و نیازمندان سراسر ایران توزیع شد، اظهار کرد: ارادتمندان به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناست دهه ولایت و عید با سعادت قربان و غدیر بیش از ۲۷ میلیارد ریال نذورات را برای قربانی به آستان مقدس رضوی تحویل دادند.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی امسال برای اولین بار این نذورات را به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در ۳۰ استان‌ کشور واگذار کرد تا آن‌ها وظیفه مهم توزیع گوشت‌ها را میان محرومان و نیازمندان برعهده داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دهه ولایت امسال ۳ هزار و ۳۰ رأس گوسفند خریداری و ذبح شد، افزود: هر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها وظیفه خریداری و ذبح بیش از ۱۰۰ رأس گوسفند را بر عهده داشت.

خاکسار تصریح کرد: با توجه به اینکه این نذورات توسط ارادتمندان امام رضا(ع) از سراسر ایران اسلامی به آستان قدس رضوی اهدا می‌شود، از این رو تصمیم بر آن شد تا گوشت آن نیز بین محرومان و نیازمندان در سراسر کشور توزیع شود. وی افزود: به همت دفاتر نمایندگی‌ آستان قدس رضوی در استان‌های کشور، دفاتر نذورات تشکیل و راه‌اندازی شده و عموم هموطنان می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کنند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.