دروازه بان برزیلی قرمزها در دیدار تیمش مقابل لسترسیتی اشتباه منجر به گل انجام داد.

کلوپ: آلیسون اعتماد به نفس خوبی دارد و می تواند با توپ بازی کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول به دفاع از آلیسون، دروازه بان تیمش پس از اشتباه در دیدار مقابل لسترسیتی پرداخت.

به نقل از لیورپول اکو، سرمربی قرمزها در خصوص این مسئله گفت:

آلیسون بازیکنی مغرور نیست. بلکه اعتماد به نفس خوبی دارد و می تواند با توپ بازی کند. مانند کاری که مدافعان مرکزی ام در پاس دادن با یکدیگر انجام می دهند. نمی خواهم مسئولیت این اشتباه را به گردن کسی بیندازم. آخرین بازیکن تیم آلیسون بود و باید آن توپ را سریعا دور می کرد. این موقعیتی نبود که مدافعان پاس به عقب بدهند. شما در یک ثانیه تصمیم می گیرید و در یک ثانیه نیز متوجه می شوید که اشتباه کرده اید. در هر حال وضعیت این گونه بود. صادقانه بگویم خوشحالم این اتفاق رخ داده است زیرا از حالا دیگر برای رخ دادن آن منتظر نخواهیم ماند.

فابینیو، هافبک برزیلی قرمزها هنوز نتوانسته در لیگ برای تیمش بازی کند و کلوپ حتی او را در لیست 18 نفره تیمش در هفته های اخیر قرار نداده است. سرمربی لیورپول در خصوص این مسئله اضافه کرد:

در حال حاضر تیم در شرایط خوبی است. فابینیو به زمان بیشتری برای وفق دادن خود با تیم نیاز دارد. او می توانست در ترکیب حضور داشته باشد ولی این اتفاق بسیار دشوار است وقتی همه بازیکنان کاملا آماده هستند. اوضاع خوب است. گاهی اوقات برخی نیاز به زمان بیشتری برای آمادگی دارند و برخی کاملا آماده اند و از آنها استفاده می کنیم مانند کاری که انجام می دهیم. بنابراین تنها دلیل این مسئله همین است. قطعا او به ترکیب باز خواهد گشت. او در هفته های اخیر قدم های بزرگی برداشته است. امیدوارم او برای تیم ملی برزیل بازی کند و سپس چندین بازی در ماه سپتامبر پیش رو داریم. نمی دانم چه تعداد اما می دانم که تعداد بازی های این ماه زیاد خواهند بود.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.