رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد گفت: امسال بودجه مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد افزایش یافت.

بودجه مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی فیضی اظهار داشت: شورای پنجم و مدیریت شهری مشهد توجه به مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار  را در دستور کار خود قرار داده و سیاست محوری‌اش را به این سمت سوق داده است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد بیان کرد: با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر، بودجه مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار در سال ۱۳۹۷، ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و از مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به یک میلیارد تومان رسیده است.

فیضی افزود: ردیف بودجه ملی این مناطق به واسطه مطالبه مدیریت شهری، دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی افزایش یافته و امیدواریم با حمایت بودجه شهرداری و بودجه ملی خدمات موثر و شایسته در اختیار مردم این مناطق قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بودجه سرانه‌های عمومی اعم از فضای سبز، اصلاح هندسی و معابر، تربیت بدنی و زیرساخت‌های شهری را افزایش داده است. دستگاه‌های خاص برای موضوعات مشخصی  که یکی از آن‌ها توسعه شبکه آب و فاضلاب است، بودجه اختصاص می‌دهد.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد بیان کرد: برای ایجاد توسعه اجتماعی در این مناطق از همشهریان تقاضا داریم تا در امور مربوط به توسعه‌ زیرساخت‌های مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار مشارکت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.