هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان وزش باد و گردخاک و افزایش نسبی دمای هوا پیش‌بینی کرده است.

خراسان رضوی کمی گرم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده استقرار جو نسبتاً پایدار همراه با افزایش تدریجی دمای هوا طی سه روز آینده در سطح استان است. طی این مدت هم‌چنان پدیده بادوگردوخاک در مناطقی از نوار شرقی و نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز سه‌شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد و در عصر صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف گاهی همراه با وزش باد و در عصر صاف گاهی افزایش سرعت وزش باد به کمینه و بیشینه دمای ۱۲ و ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در عصر صاف در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوغبار پیش‌بینی‌ می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف گاهی همراه وزش باد و در بعدازظهر صاف گاهی افزایش سرعت وزش باد و کمینه و بیشینه دمای ۱۳ و ۳۰ درجه سلسیوس خواهد بود. بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته فریمان با ۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بردسکن با ۳۱ درجه سلسیوسگرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. همچنین حداکثر سرعت وزش باد از ایستگاه شهرستان تایباد به میزان۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.