مدیرکل دفترفنی استانداری خراسان رضوی از اجرای ۴۸ پروژه در بخش های مختلف مناطق حاشیه مشهد خبر داد.

اجرای ۴۸ پروژه در مناطق حاشیه مشهد

به گزارش قدس انلاین ، مهدی سالیانی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه مشهد توسط دستگاه های اجرایی دنبال می شود به صورتی که در حال حاضر ۴۸ پروژه در این مناطق فعال است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها۱۱۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آنها به صورت متوسط ۶۵ درصد است.

مدیرکل دفترفنی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در میان پروژه های فعال در مناطقه حاشیه شهر شرکت آبفای مشهد ۸ ، شرکت توزیع برق مشهد ۱۲ ، شهرداری ۸ ، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ۱،  اداره کل نوسازی مدارس ۱۰ ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۴ ، اداره کل بهزیستی ۲ و اداره کل کتابخانه های عمومی ۳ پروژه را در دست اجرا دارند که امیدواریم هرچه زودتر به اتمام رسیده و مردم از نتایج آنها بهره مند شوند.

سالیانی گفت:  این پروژه ها در بخش های تامین و احداث پروژه های روبنایی شامل ۱۶پروژه،  ساماندهی محیط و فضای شهری شامل ۴پروژه و احداث و بهسازی پروژه های زیربنایی شامل ۸۳پروژه هستند.

وی گفت: احداث و نوسازی شبکه آب و فاضلاب ،تامین شبکه برق ، احداث کلانتری و کتابخانه و راه اندازی پایگاه اورژانس تعدادی دیگری  از این پروژه ها را تشکیل می دهد.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.