شهناز رمارم عضو شورای شهر مشهد که سخن از کاندیداتوری وی برای هیات فوتبال مشهد درمیان است میگوید:برای کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان هنوز به جمع بندی نرسیدم!

تمام شرایط ریاست فوتبال خراسان رضوی رادارم

به گزارش قدس انلاین به نقل از کانال مشدیا، وی افزود: اولویت من شورای شهر مشهد است و این وظیفه‌ای است که مردم به عهده‌ام گذاشته‌اند.

وی خاطر نشان میکند: با وجود اینکه تمام شرایط را به عنوان ریاست هیات فوتبال دارا هستم اما هنوز در حال بررسی‌ام و نمی‌توان در این مورد به صورت واضح پاسخ داد؛ چرا که هنوز معتقدم این عرصه را باید به فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سپرد.

رمارم اظهار داشت : از هیچ تلاشی در شورا فروگذار نخواهم کرد و اگر بتوانم در عرصه ورزش استان به خصوص هیات فوتبال کمکی کنم و نقش موثری داشته باشم ممکن است ورود پیدا کنم اما هنوز به جمع بندی نرسیده ام.

این عضوشورای شهر مشهد تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم آقای برادران، رئیس فعلی هیات فوتبال استان خراسان رضوی با وجود سوابق درخشانی که در این پست دارند، همچنان در پست خود باقی بمانند.

این فعال اصلاح طلب گفت : به نظر می رسد نباید هیچ منعی برای حضور زنان در پستهای مدیریتی در عرصه ورزش وجود داشته باشد و باید توانمندیهای زنان در این عرصه جدی گرفته شود و به بار بنشیند؛ هر چند پستهای مدیریتی در عرصه ورزش کاراجرایی سخت و شبانه‌روزی می طلبد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.