سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از کشته و مصدوم شدن ۳ تن در تصادف ۷ خودرو در اتوبان تهران-کرج خبر داد

۳ کشته و مصدوم بر اثر تصادف ۷ خودرو در اتوبان تهران-کرج

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: در ساعت ۶:۲۷ صبح امروز(سه‌شنبه) حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران-کرج بعد از پل کوهک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: ترافیک بسیار سنگینی در این مسیر ایجاد شده بود، اما آتش نشان‌ها در حداقل زمان خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو سواری پراید و پرشیا به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند که در اثر این برخورد خودرو پراید واژگون شده و بعد از برخورد با گاردیل‌های کنار خیابان و شکستن بخشی‌هایی از آن به لاین مخالف رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: یک دستگاه خودروی پراید دیگر که در لاین مخالف در حال حرکت بود با قطعات شکسته شده گاردیل به شدت برخورد کرده و راننده خودرو به دلیل شدت برخورد جان خود را از دست داد.

ملکی افزود: در مسیر تصادف به دلیل بی توجهی و بی دقتی رانندگان، چهار دستگاه خودرو دیگر نیز با یکدیگر برخورد کردند که در مجموع در این حادثه ۷ دستگاه خودرو آسیب دیدند که راننده دو خودرو نیز مصدوم شدند.

وی افزود: در نهایت خودروها به محل امنی منتقل و مسیر برای حرکت خودروهای دیگر ایمن سازی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.