سعید توکلی بازیگر برگزیده جشنواره تولیدات صداو سیمای استان ها گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی وحتی شورای شهر وظیفه دارند که از من و امثال من تقدیر و تشکر کنند.

بازیگر فیلم "شرخر": کاش بجای بازیگر بوکسور می‌شدم

 قدس آنلاین-تکتم بهاردوست: حضور موفق بازیگر خراسانی و دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر در جشنواره ملی تولیدات استانی صداو سیما با فیلم"شرخر"از میان چندین رقیب ریز و درشت از مراکز استان‌های دیگر جای مباهات و افتخار است موردی که به خاطر بی اعتنایی و سکوت برخی مسئولان خیلی به کام امثال این هنرمندان همشهری خوش نیامده است.

در همین رابطه سعید توکلی بازیگرتئاتر و تلویزیون وسینمابا حضور در تحریریه قدس آنلاین با ابراز ناراحتی از سکوت مسئولین صدا و سیما و ارشاد وشورای شهر گفت: در اخبار آمده بود که جشنواره تولیدات صدا وسیمای استان ها یک رویداد ملی است ولی من می‌گویم نخیر این جشنواره یک رویداد معمولی است چون به مانند یک رویداد ملی از کسی که برای شهرش افتخار کسب کرده نه تجلیلی شد ونه حتی یک تماس  وارسال پیامک برای ابراز خسته نباشید .

وی ادامه داد:بعد از جشنواره فیلم فجر، جشنواره تولیدات صداو سیمای مراکز استان‌ها معتبرترین جشنواره تصویری کشوراست یک جشنواره سنگین با ۱۰۰فیلم، ۵۰۰بازیگر مرد، ۴۵کاندید و من یک نفر دیپلم افتخار را از بین آن‌ها کسب کردم در حالیکه این افتخار برای این شهر است ولی دریغ از یک پیامک یک تشکراز طرف مدیر کل صداو سیما خراسان رضوی، شورای شهریا مدیر کل ارشاد! این دی حالی است که این دیپلم افتخار برای اولین بار است که به یک بازیگر از مشهد در این جشنواره داده می‌شود.

بازیگر فیلم "شرخر" افزود: در حال حاضر با این عکس العمل‌های مسئولین استان وشهری اتفاقی که برای من افتاده اینست که هیچ انگیزه‌ای برای فیلم جدیدم ندارم!

توکلی افزود: مگر ما تا چه اندازه می‌توانیم به هنرمندان شهرمان بی اعتنا باشیم من همین الان چندین دعوتنامه از شبکه های ماهواره ایی دارم ولی نمی‌خواهم این کار را انجام بدهم چون اینجا را دوست دارم ومی خواهم اینجا کار کنم ولی برخورد برخی مسئولین آنقدر سرد وبی تفاوت است که انگیزه را کلا از من گرفته‌ است.

این بازیگرتئاتر وسینما وتلویزون افزود: واقعا ما هنوز نمی‌دانیم مسئولان هنری این شهر چه خواسته ودیدگاهی نسبت به فعالیتهای هنری دارند.

این هنرمند شهر مان گفت: تئاتر مشهد الان به دست یکسری افراد بی اطلاع از این حوزه افتاده است که نتیجه ان این می شود که کسی مثل داریوش ارجمند نمی‌گوید من مشهدی هستم چرا باید با هنرمندان صاحب نام این شهر یک چنین برخوردی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هنرمندان ما می‌آیند اینقدر از خودشان مایه می‌گذارند ولی کسی متوجه نیست و ظاهرا همه خوابشان برده است. بد نیست اندکی به فکر تئاتر و هنرمندان مشهدی باشید اینجا بستر برای هنرمندان فراهم نیست. چرا به جای صادر کردن بازیگر کاری می‌کنید بازیگر دلزده و دلسرد شود. آیا واقعا اگر همین اتفاق برای کسی مثل حامد بهداد هم می‌افتاد همین برخورد را میکردید؟ نه! چون ما بیشتر از اسم آدمها استفاده می‌کنیم نه رسمشان. با این وضعیت با خودم می‌گویم کاش من بوکسور بودم کاش کشتی گیر بودم.

وی ادامه داد: در میان این همه بی مهری اینجا لازم می‌دانم از علیرضا ابوترابی معاون سیمای مرکز خراسان رضوی تشکر کنم که فکر می‌کنم یکی از دلسوزان هنر این شهر است ایشان به نیابت از من به جشنواره رفت و جایزه من را گرفت ولی احساس می‌کردم که بعد از جایزه ، مدیرکل صدا و سیما تماس می‌گیرد و تشکر می‌کند ولی اصلا خبری نشد در حالیکه من معتقدم شورای شهر مشهد، صدا و سیمای خراسان وظیفه دارند که از من تقدیر و تشکر کنند.

سعید توکلی در ادامه گفت: من چیز زیادی نمی‌خواهم فقط می‌خواهم حرمت هنرمند را نگه دارند و الان کاری با من کرده‌اند که اگر زمان دیگری جایزه بگیرم می‌گویم که این جایزه هیچ ربطی به مشهد ندارد و نمی‌گذارم که آن را به نفع خودشان ضبط کنند. باید اینجا بگویم که حتی شورای شهر مشهد هم ما را گول زد. من در اینجا اعلام می کنم که به لیستی که رای دادم پشیمانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمیلا حسینی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام یکی از کسانی ک شاهد تلاش‌های ایشون در اوایل فعالیت در تاتر بوده بنده هستم امیدوارم ب اندازه لیاقت و تلاشهایشان در این عرصه از ایشان تقدیر شود
  • شمیلا حسینی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام با آرزوی موفقیت روزافزون برای هنرمند گرامی.وامیدوار بودن ب توجهات سینمای ایران ب هنرمندانی ک با عشق وارد این عرصه شدن و می‌شوند همچون ایشان ک خود شاهد تلاشهایشان بوده م.
  • سهیلا حسینی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام وتشکر از هنرمند گرامی اقای توکلی باعث افتخاردر زمانی کوتاه شاهد تلاشهای بی وقفه شما هنرمند عزیزبوده م امیدوارم همیشه دراین عرصه هنری همچنان بدرخشید.
  • سیدمحسن موسوی ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام من بهت افتخارمیکنم دمت گرم تولیاقتشوداشتی وداری