گیلان- مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان را ۸ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: برنامه کمیته امداد این است که با کمک خیران سبد تحصیلی برای همه این دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی فراهم و در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

بیش از ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند، چشم‌ انتظار کمک خیران

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به فرارسیدن شروع سال جدید تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه‌ها، گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها امسال ۱۵ و ۱۶ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

وی همچنین به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱ مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این مرحله از جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود و اولیاء دانش‌آموزان کمک‌های خود را در قالب پاکت نیکوکاری برای کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت اهدا می‌کنند.

محمدی سرانه هزینه کرد برای تهیه سبد تحصیلی برای هر دانش‌آموز را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم امسال هم مردم نوع‌دوست و نیکوکار گیلان با کمک‌های مادی و معنوی خود شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند فراهم کنند.

وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان را ۸ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: برنامه کمیته امداد این است که با کمک خیران سبد تحصیلی برای همه این دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی فراهم و در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.