رئیس مجلس گفت: باید نمایندگان فعال باشند و طرح هایی ارائه دهند که مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان، طی تذکری خطاب به لاریجانی، اظهار داشت: مشکلات مردم افزایش یافته و کسی با مردم صحبت نمی کند.

وی با ببان اینکه باید شفاف سازی شود که ریشه مشکلات کجاست، افزود: مردم در حالت بی اطلاعی هستند، رئیس جمهور نیز با مردم صحبت نمی کند، انگار با مردم قهر است.

حاجی ادامه داد: آقای لاریجانی! شما هم امروز در ابتدای جلسه صحبت نکردید، نمایندگان در حوزه انتخابیه‌شان نمی‌توانند جواب مردم را بدهند. چه کار کنیم؟ داد بزنیم، گریه کنیم یا استعفا بدهیم؟

وی بر همین اساس اضافه کرد: شما به عنوان رئیس قوه مقننه در جلسات شورای هماهنگی اقتصادی قوا شرکت می کنید. گزارش دهید که مشکلات و راه حل‌ها چیست. حداقل به جای دو هفته تعطیلی یک هفته تعطیل کنید و یک هفته دیگر در جلسات غیرعلنی از وزرا دعوت کنید تا مشکلات طرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم در مسائل اقتصادی زجر می کشند اما پای نظام ایستاده اند.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس به حاجی دلیگانی پاسخ داد: نگرانی های نمایندگان درست است، کمیسیون اقتصادی که محور بررسی موضوعات اقتصادی است هفته آینده به سرکشی از حوزه های انتخابیه نمی روند و جلسات با دولت را پیگیری می کنند.

وی افزود: پیچیدگی هایی در این کار وجود دارد و حل مشکلات جواب یک خطی ندارد.

لاریجانی با بیان اینکه طرح دو فوریتی تامین مایحتاج مردم طرح خوبی است، گفت: اینگونه طرح ها خوب و مهم است، درددل کردن خاصیتی ندارد.

وی عنوان کرد: باید نمایندگان فعال باشند و طرح هایی ارائه دهند که مشکلات را کاهش دهد.

لاریجانی ادامه داد: در مورد دورنمای کلی وضعیت اقتصادی کشور هم جلسه ای با دولت می گذاریم تا بحث های جدی تری انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.