زاهدی ضمن ابراز تأسف از اینکه گهگاهی زد و بندهایی در مجلس مشاهده می شود،گفت: آرا و عملکرد شفاف نماینده ها موجب می شود که از این زد و بندها تا حدود زیادی جلوگیری شود که این مسئله به نفع منافع ملی است.

طرح شفافیت آرای نمایندگان از زد و بند در مجلس جلوگیری می‌کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامیدر خصوص طرح شفافیت آراء نمایندگان گفت: اتفاقاتی در درون مجلس رخ می دهد که خوشایند مجلس و رسالت آن نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از نمایندگان متأسفانه هنگام رأی دادن منافع ملی را فدای منافع باندی، حزبی،گروهی و حتی شهر و روستای خود می کنند.

وی با بیان اینکه طرح شفافیت آرا نمایندگان موجب می شود که مردم در مورد عملکرد نماینده خود به قضاوت بنشینند، عنوان کرد: نماینده در آن زمان نمی تواند هر رأیی که به نفع شخصی و گروهی خود است بدهد؛ چرا که مورد  قضاوت عموم مردم قرار می گیرد و بنابراین حتما در رأی دادن دقت می کند که منافع ملی لحاظ شود.

زاهدی ضمن ابراز تأسف از اینکه گهگاهی زد و بندهایی در مجلس مشاهده می شود، ابراز کرد: آرا و عملکرد شفاف نماینده ها موجب می شود که از این زد و بندها تا حدود زیادی جلوگیری شود که این مسئله به نفع منافع ملی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در هنگام رأی گیری بارها مشاهده شده است که تعداد زیادی از نمایندگان علی رغم حضور در مجلس رأی خود را نداده اند؛چرا وقتی نماینده در مجلس حضور دارد،رأی ندهد؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح شفافیت آرا نمایندگان موجب می شود که نمایندگان در مجلس حضور داشته باشند و با تعهد اخلاقی، شرعی و قانونی که دارند نسبت به شرح وظیفه نمایندگی وقت بیشتری بگذارند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.