پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که این فصل برای این تیم بوجود آمده است، گفت: در بی‌ثباتی استقلال، دولت و وزارت ورزش هم علاوه بر مسئولان باشگاه مقصر هستند.

در بی‌ثباتی استقلال، دولت و وزارت ورزش هم مقصرند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امیدرضا روانخواه در خصوص عملکرد استقلال برابر السد قطر گفت: اگر بخواهیم کاملاً در این مورد صحبت کنیم باید بگوییم از دو هفته قبل استقلال در شرایط ایده آلی نبود و با آن تیمی که ما می شناختیم فاصله زیادی داشت.

وی افزود: آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان بزرگی را از دست دادند و نتوانستند جانشینان خوبی برای آنها داشته باشند به همین دلیل شاهد بودیم نه در شروع لیگ و نه در بازی با السد، استقلال نتوانست آن صلابت همیشگی را داشته باشد و مطمئنا اگر بازیکنانی مثل نورافکن، ابراهیمی، تیام و جباروف بودند، استقلال به راحتی بازی را واگذار نمی‌کرد.

روانخواه در ادامه اظهار داشت: در شکست برابر السد کادر فنی و بازیکنان آخرین کسانی هستند که می توانیم آنها را مقصر قلمداد کنیم و اشتباه از کسانی است که به یکباره باعث تغییرات زیاد در استقلال شدند و این تیم پرقدرت را از بین برده و نفراتی را جایگزین نکردند  که هم سطح بازیکنانی باشد که از این تیم رفته اند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که این روزها صحبت از رفتن وینفرد شفر است، تصریح کرد: من در خصوص رفتن یا نرفتن این مربی نظر نمی دهم و بیشتر در مورد مسائل فنی صحبت می کنم اما یادمان باشد سال گذشته وقتی شفر به استقلال آمد این تیم شرایط خوبی نداشت اما او توانست عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد و تیم را هم قهرمان جام حذفی کرده و هم به بالای جدول برساند و هم استقلال در لیگ قهرمانان تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان می توانند در بازی برگشت مقابل السد موفق باشند، گفت: کار بسیار سختی در پیش روی استقلال است. این تیم در بازی رفت نتیجه بدی را کسب کرد اما در فوتبال همیشه اتفاقاتی رخ می دهد که شاید برای هیچ کس قابل پیش بینی نباشد. اگر بازیکنان بتوانند به خودباوری رسیده و تمرینات بهتری را انجام دهند، مطمئنا این امید وجود دارد که استقلال بتواند حتی در قطر السد را شکست داده و جزء چهار تیم پایانی در لیگ قهرمانان باشد.

روانخواه در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در طول فصل جدید نمایش قابل قبولی نداشته، اظهار داشت: حاشیه ها استقلال را اذیت کرده است و این تیم نتوانست در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد. با اینکه سرخابی ها از اسپانسرشان می توانستند بهتر استفاده کنند اما این اتفاق رخ نداد و با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و دولت هستند، من اعتقاد دارم دولت و وزارت ورزش در عدم موفقیت استقلال مقصر هستند و اگر پول اسپانسر را خرج این دو تیم می کردند وضعیت سرخابی ها بهتر از این بود که در حال حاضر تماشا می کنیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پس از جام جهانی، مهره های استقلال که عملکرد خوبی در این تورنمنت بزرگ داشتند به تیم های اروپایی و عربی پیوستند و به یکباره دست استقلال خالی شد و سرمربی نتوانست نفرات باتجربه ای را جایگزین آنان کند اما به هر حال شفر و دستیارانش باید با همین نفرات تا پایان فصل در سه جام بجنگند و امیدوارم این بازیکنان بدانند در چه تیمی هستند و چقدر هوادار، نگران نتایج استقلال در طول فصل خواهند بود.

وی یادآور شد: امیدوارم مسئولین استقلال به همراه بازیکنان و کادر فنی به یک وحدت و همدلی کامل رسیده تا در کنار همدیگر نتایج خوبی را در جام حذفی لیگ قهرمانان و لیگ برتر کسب کنند.

روانخواه در پایان و در پاسخ به این سوال که تعدادی از پیشکسوتان، بدهی های خود را دریافت کرده اند، آیا شما هم جزء آنها بوده اید یا خیر؟ گفت: من از سال ۱۳۸۹، ۱۹۰ میلیون از باشگاه استقلال طلبکار بودم که بالاخره بعد از گذشت ۷ سال توانستم تنها ۷۰ میلیون آن را دریافت کنم. اعتقاد دارم رقم آن زمان تا امروز تفاوت بسیار بالایی داشته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.