اظهارنظرها و حضور شهردار و اعضای شورای شهر در میان فوتبالی‌ها در حالی افزایش پیدا کرده است که خبرها از رایزنی برای تصاحب کرسی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی حکایت دارد، ولی همچنان وعده‌های فوتبالی شهرداری روی زمین مانده است.

رایزنی‌های شهرداری مشهد برای تصاحب کرسی ریاست هیات فوتبال
به گزارش قدس انلاین ، یک منبع آگاه از رایزنی شهرداری مشهد با مدیران ورزش خراسان رضوی به‌منظور معرفی یک گزینه از سوی شهرداری برای تصاحب کرسی ریاست هیات فوتبال این استان خبر داد.

اظهارنظرها و حضور شهردار مشهد و برخی اعضای شورای شهر در حالی بین فوتبالی‌ها افزایش پیدا کرده است که در هفته‌های اخیر انتقاد رئیس فعلی هیات فوتبال خراسان رضوی از عملی نشدن وعده‌های داده شده شهرداری به‌اهالی فوتبال افزایش یافته بود.

رسانه‌ مدیریت ورزش‌های شهری خبر رایزنی شهرداری مشهد برای به‌تعویق انداختن شرایط و زمان پرداخت بدهی تیم فوتبال پدیده در یک ماه اخیر را برجسته کرده‌اند و این درحالی است که هیچ صحبتی از تحقق پیدا نکردن وعده کمک به‌فوتبال بانوان یا کمک به‌وضعیت تیم فوتبال مشکی‌پوشان دیده نمی‌شود، این را باید اضافه کرد به‌ماجرای تلفیق دو باشگاه فوتبالی مشهدی و تولد تیم سیمرغ که ایده ناکامی در شهرداری مشهد بود.

حمایت از ورزش استان هدفی است که از سوی هریک از مدیران محقق شود، جای خوشحالی برای جوانان و ورزشکاران خراسانی دارد، اما دادن وعده‌های مکرر و عملی نشدن آنها در کنار اخباری که از اصرار برای تصاحب کرسی‌های هیات‌های ورزشی وجود دارد، این سوال را ایجاد می‌کند که چه اهدافی از تصاحب سکان مدیریت ورزش پرطرفدار فوتبال در استان خراسان رضوی وجود دارد؟

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.