شهردار قدس اشغالی اعلام کرد که به زودی طرحی را برای توقف فعالیت آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی "آنروا" در این شهر ارائه خواهد داد.

شهرداری قدس درصدد توقف فعالیت آنروا در این شهر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، "نیر برکات" تاکید کرد که مدارس آنروا را در قدس اشغالی خواهد بست و مانع از ادامه فعالیت این آژانس در این شهر می شود.

برکات تصریح کرد که "آنروا یک نهاد خارجی و غیر ضروری است که به نحو رقت‌انگیزی شکست خورده است و من قصد دارم آن را از قدس اخراج کنم.

وی گفت که "تنها یک درصد از والدین، مدارس این نهاد را برای درس خواندن فرزندانشان انتخاب می‌کنند. رضایت از این نهاد بسیار پایین است."

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نخست وزیر این رژیم 2 هفته قبل نامه ای محرمانه به کاخ سفید ارسال و اعلام کرده بود که موضع این رژیم در قبال آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" تغییر کرده است و از توقف هر گونه کمک مالی آمریکا به این سازمان حمایت می کند.

4 نفر از مسئولان برجسته رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که همین چند هفته پیش این رژیم بر لزوم خودداری از قطع فوری و کامل کمک های مالی به آنروا و به ویژه عدم قطع حمایت های مالی از فعالیت های آن در غزه به خاطر ترس از وخامت اوضاع انسانی در این منطقه تاکید داشت، اما بنیامین نتانیاهو 2 هفته پیش موضع تل آویو در قبال آنروا را تغییر داد و از توقف کامل و فوری کمک های آمریکا به آنروا حمایت کرد.

نتانیاهو این نامه را از طریق سفیر اسرائیل در آمریکا، به مراجع تصمیم گیری در کاخ سفید و اعضای ارشد کمیته تخصیص اعتبار در مجلس سنا تحویل داده بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.