برنامه گفتگو محور «اقیانوس آرام» ویژه مخاطب نوجوان از مهرماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

برنامه «اقیانوس آرام» با حال و هوای «نیم رخ» می‌آید/ برنامه‌ای ویژه نوجوانان

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در این برنامه که به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه‌کنندگی وحید ملتجی تولید می‌شود نوجوانان قصه‌های پرماجرای زندگی خود را روایت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه نوجوان‌هایی دور هم جمع شده‌اند و یکی از فعالیت‌هایشان ساخت برنامه تلویزیونی است و همه اتفاقات توسط نوجوانان رقم می‌خورد.

در برنامه «اقیانوس آرام» ۲۴ نوجوان در استودیو خواهند بود و به مشکلات نوجوان در خانواده، مدرسه و جامعه می‌پردازند.

«هادی نعمت اللهی» کارگردان برنامه «اقیانوس آرام» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: برنامه اقیانوس آرام گفت‌وگومحوراست و در هر برنامه یک نوجوان با داستانی خاص و شنیدنی  به همراه یک مهمان بزرگسال از چهره های سرشناس متناسب با موضوع برنامه حضور دارند.

وی افزود: تلاش ما این است که نوجوانان حضور فعالی در برنامه داشته باشند و به جز برخی کارهای تخصصی و فنی تمام کارها از جمله ساخت کلیپ، خواندن نریشن و تیزرهای تبلیغاتی با کمک خود نوجوانان انجام بگیرد برای همین هم نوجوانان حاضر در برنامه را در قالب گروه‌های جداگانه دختران و پسران سازماندهی کرده‌ایم و در نظر داریم که قبل از شروع برنامه بعضی آموزش‌های فنی و محتوایی را به وسیله اساتید به نوجوانان ارائه کنیم.

احمد ذوعلم مدیر طرح و برنامه اوج کودک و نوجوان هم با بیان این که باید بستر فعالیت نوجوانان در جامعه را فراهم کرد گفت: از سال ۹۶ که مدیریت و تیم جدید به بخش کودک و نوجوان سازمان رسانه ای اوج آمد متوجه شدیم که بیشتر برنامه سازان به سراغ کار در حوزه کودک می روند که راحت‌تر است برهمین اساس اوج کودک و نوجوان مصمم است که %۷۰ فعالیت‌های خود را روی کار در حوزه نوجوان که سخت‌تر است متمرکز کند.

وی درباره مراحل پیش تولید برنامه تلوزیونی اقیانوس آرام گفت: ما به سراغ تعداد زیادی از کارشناسان مذهبی و روانشناسان حوزه نوجوان رفتیم تا ابتدا مسئله اصلی نوجوان را پیدا کنیم و اکثرا کارشناسان بیان داشتند که مسئله اصلی نوجوانان قابل اعتماد بودن است.

وی در پایان با اشاره به برنامه های نوجوانانه دهه هفتاد گفت: برنامه نوجوانانه نیم رخ در دهه هفتاد حرف های جدی می زد و این باعث می شد که نوجوانان عمیق تر بشوند و حال برنامه آقیانوس آرام قرار است همان الگو را دنبال کند چون معتقد هستیم دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را شگفت زده خواهند کرد.

**فراخوان حضور نوجوانان در یک برنامه تلویزیونی

دست اندرکاران برنامه اقیانوس آرام فراخوانی را به منظور مشارکت هر چه بیشتر نوجوانان بدین شرح ذیل منتشر کرده اند:

به نام خدای قصه های شنیدنی

سلام

از قدیم گفته‌اند بهتر است تجربه دیگران را دوباره تجربه نکنیم یا به عبارت بهتر ، باید از تجربه های خوب و بد دیگران درس گرفت.

اقیانوس آرام، جایی است که به دغدغه های نوجوانان می پردازد و چه بهتر که در کنار پرداختن به این موضوعات،  داستان و تجربه های برخی از نوجوانان را هم بشنویم.  کسانی که گرچه سن و سالشان آنقدر بالا نیست، اما تجربه هایی به دست آورده اند که زندگی شان را خاص و شنیدنی کرده است.

در صورتی که خودتان جزو این دسته از نوجوانان هستید یا یکی از آنها را می شناسید، اسم، دلیل خاص بودن زندگی او و یک شماره تماس را به شماره ۰۹۳۷۲۹۰۷۵۳۹ ارسال فرمائید.

سایر نوجوانان علاقمند به همکاری با برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام نیز می توانند از طریق همین راه ارتباطی اعلام آمادگی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.